«Με τον Προστάτη δεν αστειευόμαστε»: Νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη Janssen Ελλάδος

«Με τον Προστάτη δεν αστειευόμαστε» Facebook Twitter
0

Την έναρξη της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού για τον καρκίνο του προστάτη παρουσίασε σήμερα η Janssen Ελλάδος, σε μια προσπάθεια να παροτρύνει τους άνδρες να ξεπεράσουν πιθανούς φόβους και ανησυχίες και να προβούν στους απαραίτητους προληπτικούς ελέγχους για τον προστάτη. Η καμπάνια με τίτλο «Με τον Προστάτη Δεν Αστειευόμαστε» εξελίσσεται μέσα από την ομώνυμη επίσημη ιστοσελίδα και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.) και του Συλλόγου Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ.Ι).

Η εκστρατεία ενισχύει την προσπάθεια ενημέρωσης για τον καρκίνο του προστάτη. Η εν λόγω ασθένεια αποτελεί τον πρώτο σε συχνότητα καρκίνο και τη δεύτερη αιτία θανάτου από νεοπλασματική νόσο σε άνδρες άνω της μέσης ηλικίας, ως εκ τούτου, οι άνδρες άνω των 50 ετών συστήνεται να μιλήσουν με τον γιατρό τους και να προβούν στους απαραίτητους προληπτικούς ελέγχους για τον προστάτη τους.

«Με τον Προστάτη δεν αστειευόμαστε» Facebook Twitter
Η βασική εικαστική ταυτότητα (key visual) της ενημερωτικής εκστρατείας

Η δημιουργική προσέγγιση της εκστρατείας «Με τον Προστάτη Δεν Αστειευόμαστε» στηρίζεται στο χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό, έχοντας ως κεντρικό πρωταγωνιστή τον γνωστό κωμικό κ. Αλέξανδρο Τσουβέλα, ο οποίος καλεί με το δικό του τρόπο τους άνδρες να ξεπεράσουν τους όποιους δισταγμούς τους, αλλά και τις γυναίκες να ενθαρρύνουν τους άνδρες, ενόψει της εξέτασης.

Η ιστοσελίδα «Με τον Προστάτη Δεν Αστειευόμαστε» αποτελεί ένα από τα οχήματα της εκστρατείας ευαισθητοποίησης, δίνοντας σε όλους πρόσβαση σε εμπεριστατωμένο ενημερωτικό υλικό, συμβουλές και καθοδήγηση.

«Στη Janssen αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Επιπλέον, μέσα από υπεύθυνες δράσεις ενημέρωσης για τις ασθένειες, ενισχύουμε τη σημασία της πρόληψης και της διατήρησης της υγείας. Στη Janssen Ελλάδος, με γνώμονα το όραμά μας για έναν κόσμο χωρίς ασθένειες, τοποθετούμε τους ασθενείς για ακόμη μια φορά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και είμαστε ευγνώμονες που έχουμε την αιγίδα και τη συνεργασία των συλλόγων ασθενών ΕΛΛΟΚ και ΚΕΦΙ σε αυτή την κοινωνικά υπεύθυνη πρωτοβουλία. «Με τον Προστάτη Δεν Αστειευόμαστε» και μαζί δίνουμε αυτό το μήνυμα, υποστηρίζοντας τους ασθενείς, τις οικογένειές τους και την κοινωνία στο σύνολό της», τόνισε ο Christian Rodseth, Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Πολωνίας και Ρουμανίας.

«Με τον Προστάτη δεν αστειευόμαστε» Facebook Twitter
Το βασικό μήνυμα της ενημερωτικής εκστρατείας #PROSTATEfsou

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Καπετανάκης, Γραμματέας Δ.Σ. της ΕΛΛΟΚ, τόνισε: «Ως κοινωνικός φορέας είμαστε πάντα δίπλα σε κάθε προσπάθεια που στοχεύει στην ενημέρωση, συνεπώς και στην πρόληψη που σώζει ζωές».

«Στηρίζουμε πρωτοβουλίες που προστατεύουν τους πολίτες, θωρακίζουν τους ασθενείς και ενισχύουν διαρκώς την καταπολέμηση του καρκίνου», δήλωσε η Ελισσάβετ Ψιλοπούλου, Αντιπρόεδρος του ΚΕΦΙ.

«Με τον Προστάτη δεν αστειευόμαστε» Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τη συνέντευξη Τύπου, από αριστερά προς τα δεξιά: Δημήτρης Σταθόπουλος (Therapeutic Area Lead – Hematology, Oncology & PH), Κέλυ Σταυροπούλου (Communications & Public Affairs Manager), Christian Rodseth (Managing Director, Janssen, Greece, Poland, Romania), Κωνσταντίνα Τσιτσιπά (Brand Manager Oncology), Γιώργος Καπετανάκης (Γραμματέας Δ.Σ., ΕΛΛΟΚ), Ελισσάβετ Ψιλοπούλου (Αντιπρόεδρος, ΚΕΦΙ)

Η Janssen είναι αφοσιωμένη στην αντιμετώπιση και την εξεύρεση λύσεων για ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες, υιοθετώντας πρωτοποριακές προσεγγίσεις που έχουν ως στόχο να καταστήσουν τον καρκίνο όχι μόνο διαχειρίσιμη, αλλά τελικά ιάσιμη νόσο.

Μάθετε περισσότερα στο https://www.janssen.com/greece/

Ακολουθήστε μας στο www.linkedin.com/showcase/janssengreece/

JANSSEN-CILAG ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ανήκει στις φαρμακευτικές εταιρείες του ομίλου Johnson & Johnson.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM