Love Delivered: To efood στηρίζει και φέτος τα Χριστούγεννα άπορες οικογένειες

To efood με το Love Delivered στηρίζει και φέτος τα Χριστούγεννα άπορες οικογένειες Facebook Twitter
0

Tο efood προσκαλεί τους χρήστες της πλατφόρμας να βοηθήσουν και να αυξήσουν τη δωρεά των 40.000€ συμβάλοντας στις επόμενες παραγγελίες τους.

Η περίοδος των Χριστουγέννων αποτελεί πάντοτε μια ακόμη αφορμή για να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας και να σταθούμε δίπλα σε ανθρώπους που βρίσκονται σε δυσκολία. Με αυτή τη βασική κατεύθυνση, το efood, κάθε χρόνο και με διαφορετικές αφορμές, με το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Love Delivered, αποτυπώνει την πρόθεσή του μαζί με την πολύτιμη συμβολής των χρηστών, να βρίσκεται κοντά σε οργανισμούς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Με αφορμή τα φετινά Χριστούγεννα, το efood συμβάλει στους σκοπούς της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», προχωρώντας σε άμεση δωρεά ύψους 40.000€, συμμετέχοντας με τις δικές του δυνάμεις, στο ‘γιορτινό τραπέζι’ οικογενειών σε όλη την Ελλάδα. Η δωρεά αυτή θα αξιοποιηθεί από την Ένωση, για την κάλυψη βασικών αναγκών οικογενειών σε ανάγκη.

To efood με το Love Delivered στηρίζει και φέτος τα Χριστούγεννα άπορες οικογένειες Facebook Twitter

Παράλληλα, καλεί όλους τους χρήστες του, να συμβάλουν στην πρωτοβουλία Love Delivered, συνεισφέροντας στην αγορά υλικών πρώτης ανάγκης για το πρόγραμμα Σίτισης Άπορων Οικογενειών. H πρωτοβουλία υλοποιείται από τις 15 Δεκεμβρίου μέχρι την 31η Δεκεμβρίου και οι χρήστες του efood μπορούν να συμμετέχουν, προσθέτοντας, με μια μόνο κίνηση, 1€ ή περισσότερο, στο τέλος της παραγγελίας τους, αθροίζοντας ένα συνολικό ποσό το οποίο θα αποδοθεί στην Ένωση “Μαζί για το Παιδί” για να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο στη στήριξη ιδρυμάτων και οικογενειών.

Στο πρόγραμμα Σίτισης Άπορων Οικογενειών, το οποίο στηρίζει φέτος το efood, εντάσσονται οικογένειες με ανήλικα παιδιά βάσει εισοδηματικών και κοινωνικών κριτηρίων, έπειτα από παραπομπή από κοινωνικές υπηρεσίες δήμων και άλλων φορέων και ιδρυμάτων προς την Ένωση Μαζί για το Παιδί. Η κοινωνική υπηρεσία της Ένωσης, ιεραρχεί τα αιτήματα για υποστήριξη και εντάσσει στο πρόγραμμα οικογένειες με την μεγαλύτερη ευαλωτότητα, για 6 μήνες, βάσει αξιοκρατικών κριτηρίων, ακολουθώντας διαφανείς διαδικασίες.

efood 

Facebook / Instagram / Linkedin / Youtube

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM