Novibet: Σημαντικές διακρίσεις στα στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών Facebook Twitter
0

Για ακόμα μία χρονιά η Novibet ξεχωρίζει στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με τρεις χρυσές και δύο αργυρές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022. Η Novibet, αναδείχθηκε ως μεγάλος νικητής του θεσμού, που για 13η συνεχόμενη χρονιά ανέδειξε τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Η διοργάνωση των βραβείων και η αξιολόγηση των υποψηφίων διενεργήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και ανέδειξε τη Novibet στην κορυφαία θέση σε τρεις κατηγορίες.

Έχοντας ήδη ως παρακαταθήκη τις τρεις χρυσές διακρίσεις του 2021, και κατακτώντας φέτος ξανά τρία χρυσά, αλλά και δύο αργυρά βραβεία από τις έντεκα συνολικά κατηγορίες της διοργάνωσης, η Novibet συνεχίζει το «σερί» διακρίσεων, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. H Novibet είναι η πρώτη και μοναδική εταιρεία διαδικτυακής ψυχαγωγίας που έχει λάβει πολλαπλές διακρίσεις από τον θεσμό, ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλες εταιρείες του κλάδου, σε μία περίοδο που οι απαιτήσεις των πελατών αυξάνονται διαρκώς.

Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών Facebook Twitter

Συγκεκριμένα, οι χρυσές διακρίσεις που απέσπασε η Novibet είναι:

· Ομάδα της Χρονιάς Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Service Team of the year)

· Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the year)

· Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο | Novibet-Teleperformance (Βest Outsourcing Partnership)

Επίσης, με αργυρό βραβείο, η Novibet ξεχώρισε στις κατηγορίες:

· Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Service)

· Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη (Best Mobile App in User Experience)

Ο Λάμπρος Σιαλμάς, Chief Operations Officer στη Novibet, σημείωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες διακρίσεις της Novibet και το 2022 από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελούν αδιαμφισβήτητη αναγνώριση της στρατηγικής μας να θέτουμε πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύουμε σε τρεις πυλώνες: εξελίσσουμε συνεχώς την ομάδα μας, υποστηρίζουμε τους συνανθρώπους μας με πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς και βέβαια δημιουργούμε κορυφαία εμπειρία για τα μέλη μας, όπως αποδεικνύεται έμπρακτα και στη φετινή διοργάνωση. Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στην ομάδα των περισσοτέρων από διακοσίων ανθρώπων του Customer Support της Novibet – στη βραβευμένη Ομάδα της Χρονιάς – που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τα μέλη μας, εκπροσωπώντας επάξια τις αξίες και το όραμα της Novibet».

Novibet: Κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών Facebook Twitter

Ο αναγνωρισμένος θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΙΕΠ, κατ’ αντιστοιχία με τις πρακτικές σε όλη την Ευρώπη, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλλουν στην καλύτερη εμπειρία του, με στόχο τη δημιουργία και τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM