Kaizen Nation: Ένα ξεχωριστό έθνος πήρε μέρος στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο
Η Kaizen Gaming γιόρτασε το Μουντιάλ με τον δικό της τρόπο, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά γιατί θεωρείται από τους πιο ελκυστικούς εργοδότες στον κόσμο.
ADVERTORIAL
Το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πολλά παραπάνω από τη μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου. Είναι η μία από τις δημοφιλέστερες αθλητικές διοργανώσεις παγκοσμίως, καθώς οι περισσότεροι όχι απλώς το γνωρίζουμε, αλλά το παρακολουθούμε με ενδιαφέρον. Παράλληλα, μας δίνει την ευκαιρία να έρθουμε κοντά με φιλάθλους από κάθε γωνιά της γης, είτε διά ζώσης στα γήπεδα διεξαγωγής, είτε επειδή απλώς βλέπουμε ταυτόχρονα τους αγώνες.
Για την Kaizen Gaming, την κορυφαία gametech εταιρεία στη Ελλάδα, το Μουντιάλ είναι κάτι ακόμη: Μία ευκαιρία ενδυνάμωσης και σύσφιξης των σχέσεων των εργαζομένων.
Η εταιρεία, πέρα από το καθαρά ποδοσφαιρικό ενδιαφέρον στο οποίο εστίασε εκ των πραγμάτων, προσέγγισε το «Παγκόσμιο Κύπελλο 2022» δίνοντας έμφαση για ακόμα μια φορά στους ανθρώπους της. Έτσι λοιπόν, δημιούργησε το «Kaizen Nation», το 33ο «έθνος» του Παγκόσμιου Κυπέλλου το οποίο εμπνεύστηκε από τους ίδιους τους εργαζομένους της, τους λεγόμενους Kaizeners.
Πρόκειται για έναν νοητό χώρο στον οποίο όλοι οι εργαζόμενοι, από όλες τις γωνιές του πλανήτη, είναι ισάξια μέλη μιας ομάδας και, μέσα από το ποδόσφαιρο, οι Kaizeners, μπόρεσαν να βιώσουν την έννοια της ομαδικότητας και της συμπερίληψης.
Κι επειδή δε νοείται «έθνος» χωρίς σύμβολα, σημαία και διακριτά χαρακτηριστικά, το Kaizen Nation ανέπτυξε και αυτό τα δικά του ενιαία στοιχεία που ενώνουν όλους τους «πολίτες» του έθνους κάτω από την ίδια φιλοσοφία και τα ίδια χρώματα, κάνοντάς τους όλους εξίσου περήφανα μέλη του. Φυσικά, η εταιρεία δεν αρκέστηκε στα σύμβολα καθώς προκειμένου να εμπνεύσει το κοινό της, το Kaizen Nation συμπεριέλαβε σχεδόν τα πάντα!
Κοινά σύμβολα και σημαία για αυτή τη σημαντική γιορτή του ποδοσφαίρου, συνεχή αλληλεπίδραση των εργαζομένων - φυσική και ψηφιακή- ενώ δράσεις συνεχίστηκαν δυναμικά καθολη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου με πλήθος εκπλήξεων και διασκεδαστικών events. Καθημερινά quizzes, business updates, πολλές εκδηλώσεις σε ολες τις χώρες όπου η εταιρεία διατηρεί γραφεία και πολλά άλλα ελαβαν χώρα τον τελευταίο μήνα, ώστε οι εργαζόμενοι να έχουν ευκαιρίες αυθορμητης επικοινωνίας, ενεργής σύνδεσης μεταξύ τους και φυσικά ψυχαγωγίας.
Συγκεκριμένα, τα κεντρικά γραφεία της Kaizen Gaming στα οποία βρίσκεται η πλειοψηφία των εργαζομένων, δηλαδή περίπου 900 ατομα, μεταμορφώθηκαν μοναδικά, με όλο το χώρο να «βάφεται» στα χρώματα του Kaizen Nation. Ένας νέος πολυχώρος εντός του κτιρίου δημιουργήθηκε ώστε εκείνοι να μπορούν να απολαύσουν όλους τους αγώνες του τουρνουά και εκτός των ωρών εργασίας τους, να κάνουν ένα διάλειμμα ή ακόμη και να εργαστούν ή να κάνουν τις συναντήσεις τους από εκεί.
Παρόλο που αυτή η περίοδος ήταν πράγματι πολυάσχολη για τους περισσότερους εργαζομένους της Kaizen Gaming, οι περισσότεροι αφιέρωσαν χρόνο για να επισκεφθούν την αίθουσα παιχνιδιών μαζί με τους συναδέλφους τους και να έρθουν πιο κοντά. Κανείς δεν πρόλαβε να βαρεθεί αφού κάθε εβδομάδα, νέες θεματικές εκδηλώσεις διοργανώνονταν προσφέροντας φαγητό, μουσική, παιχνίδια και εμπειρίες στους Kaizeners και με την οργάνωση ολης αυτής της εμπειρίας να επιτρέπει την ουσιαστική σύνδεσή μεταξύ τους, γεγονός που αποδείχθηκε και από αντίστοιχα events - εμπειρίες που πραγματοποιήθηκαν και στα υπόλοιπα γραφεία της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη.
Κοινωνοί αυτης της εταιρικής κουλτούρας και των μοναδικών δράσεων που διοργανώθηκαν καθ' όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, έγιναν και οι ακόλουθοι της Kaizen Gaming σε όλα τα social media κανάλια της εταιρείας, τα οποια καθημερινά παρουσίαζαν το «Έθνος Kaizen» και τα περήφανα μέλη του, προσκαλώντας όλους να πάρουν μια γεύση από αυτό. Από διαδραστικές αναρτήσεις στο Instagram και στο Linkedin, παιχνίδια με ειδικά διαμορφωμένα φίλτρα «Kaizen Nation» και πολλά άλλα.
Το Παγκόσμιο Κύπελλο ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες και για σχεδόν ένα μήνα όλοι κινηθήκαμε στους ρυθμούς του. Κι η Kaizen Gaming, γνωρίζοντας καλά πως το ποδόσφαιρο μπορεί να μας φέρει κοντά, το ανέδειξε με τον δικό της, ξεχωριστό τρόπο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που θεωρείται ένας από τους πλέον ελκυστικούς εργοδότες στον κόσμο.