World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

WORLD PASS powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

H COSMOTE έδωσε την ευκαιρία σε δύο ελληνικές startups να επισκεφθούν ένα από τα κορυφαία Tech Incubator Centers και να γεμίσουν γνώσεις και νέες προοπτικές.

ADVERTORIAL

Το να είσαι μέλος μιας startup εταιρείας και να σου δίνεται η ευκαιρία να επισκεφθείς ένα από τα κορυφαία Τech Incubator Centers παγκοσμίως, να παρακολουθείς ενδιαφέρουσες διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, να εξοικειωθείς με νέες τεχνολογίες και να λάβεις πολύτιμες συμβουλές από ειδικούς του χώρου, ακούγεται σαν ιδανικό σενάριο.

 

Αυτό το σενάριο έγινε πραγματικότητα για τους εκπροσώπους δύο ελληνικών startup -νικητών του WORLD PASS powered by Telekom! Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, ενός από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών διεθνώς, τους έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψουν στην Κρακοβία για να επισκεφθούν το Ηubraum, το Tech Incubator Center της Τelekom, και να ζήσουν μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία που τους εξόπλισε με χρήσιμα εφόδια για το μέλλον. 
 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 

 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

 

Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, η Telekom αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και αγκαλιάζει την καινοτομία σε κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων της. Έτσι, δημιουργεί ευκαιρίες ανάπτυξης και υποστηρίζει νέες επιχειρήσεις και startups, δίνοντάς τους πολύτιμα τεχνολογικά -και όχι μόνο -εργαλεία για να εξελιχθούν. 

 

Στο πλαίσιο αυτό έχει ιδρύσει το Hubraum, ένα από τα κορυφαία Tech Incubator Centers παγκοσμίως, το οποίο υποστηρίζει την ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων (startups) που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Εκεί, οι νέες επιχειρήσεις μπορούν να βρουν μια σειρά από πόρους και υπηρεσίες υποστήριξης, όπως χώρους γραφείων, προγράμματα mentorship, ευκαιρίες χρηματοδότησης και δικτύωσης.

 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

 


Στο campus της Κρακοβίας (υπάρχει ένα δεύτερο Hubraum στο Βερολίνο) οι νικήτριες startups περιηγήθηκαν σε χώρους VR & AR με υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες, βιώνοντας μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία. 

 

Παρουσιάσεις, pitching και ευκαιρίες δικτύωσης: Όσα έγιναν στο Hubraum της Telekom

Το πρόγραμμα για τους δύο εκπροσώπους των startups του WORLD PASS powered by Telekom στο Hubraum ήταν γεμάτο από ενδιαφέρουσες στάσεις. Η πρώτη εμπειρία τους στο υπερσύγχρονο campus ήταν μια παρουσίαση με θέμα την εύρεση πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Εκεί, οι εκπρόσωποι έμαθαν για τη σημασία της μελέτης της συμπεριφοράς των πελατών και το πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν δοκιμές χρηστικότητας (usability testing) για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα case studies αλλά και τεχνικές UX research και A/B testing, που βοηθούν τις εταιρείες να καταλάβουν τι λειτουργεί και τι όχι.  

 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

 

Επόμενος σταθμός: deep dive στην τεχνολογία. 

Στην παρουσίαση «Opportunities that Telekom can bring: AI, 5G APIs, IoT tech capabilities» οι δύο εκπρόσωποι παρακολούθησαν το πώς η Telekom αξιοποιεί προηγμένες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), τα 5G APIs και τις δυνατότητες του IoT (Internet of Things) και πώς τις εισάγει εμπορικά στην αγορά. Επίσης, έμαθαν για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες οι ίδιοι, είτε μέσω συνεργασιών με την Τelekom, είτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το Hubraum. Κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα. 

 

Στο campus του Hubraum οι νικητές περιηγήθηκαν σε χώρους VR & AR με υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες

 

Την επόμενη, σειρά είχε η προσέλκυση κεφαλαίων από επενδυτές -ένα από τα πιο κομβικά στάδια στην πορεία μιας startup. Αυτό εξέτασαν οι εισηγητές της παρουσίασης «A general guide on raising venture capital financing», αναλύοντας τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζουν οι επενδυτές να χρηματοδοτήσουν επιχειρήσεις, αλλά και τα λάθη που κάνουν οι startups που με τη σειρά τους απομακρύνουν τα επενδυτικά κεφάλαια. Ακολούθησε panel discussion, όπου συζητήθηκαν οι λανθασμένες αποφάσεις που παίρνουν οι founders και μπορεί να στερήσουν από τις επιχειρήσεις τους τη χρηματοδότηση και την επιτυχία. 

 

Ο επόμενος «σταθμός» ήταν ιδιαίτερα κρίσιμος για τις 2 νικήτριες startups του WORLD PASS powered by Telekom. Η Founderhood και η Run4More είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε ένα pitching session και να λάβουν πολύτιμο feedback από τους παρευρισκόμενους.  

 

 

Η εμπειρία τους στο Hubraum ολοκληρώθηκε με ένα networking event, όπου αντάλλαξαν απόψεις με τους συμμετέχοντες, ανέπτυξαν λεπτομερώς τις ιδέες τους και έκαναν πολύτιμες γνωριμίες για την καριέρα τους. 

 

Και μια δόση τουρισμού

Εκτός από την μοναδική τεχνολογική εμπειρία που έζησαν στο Hubraum, οι δύο νικητές τουWORLD PASS powered by Telekom είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην όμορφη πόλη της Πολωνίας, εξερευνώντας το κέντρο και κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις σε σημαντικά αξιοθέατα, όπως το Κάστρο Wawel και το Αλατωρυχείο Wieliczka. Από το ταξίδι τους δεν θα μπορούσε να λείπει και η απαραίτητη γαστρονομική πινελιά, αφού δοκίμασαν πιάτα της παραδοσιακής πολωνικής κουζίνας. 
Έτσι, οι δύο νικητές τουWORLD PASS powered by Telekom επέστρεψαν γεμάτοι ιδέες, έμπνευση αλλά και πολύτιμα εργαλεία για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, ανοίγοντας νέες προοπτικές στο μέλλον. 

 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

 

Telekom: Πρωτοπόρος στην καινοτομία

Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και με πολύ ισχυρή παρουσία στην Αμερική, η Telekom βρίσκει συνεχώς τρόπους να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Πρόσφατα, μάλιστα, είχε ιδιαίτερα δυναμική παρουσία στο MWC (Mobile World Congress) της Βαρκελώνης. Με κεντρικό μήνυμα «Διαμορφώνοντας την τεχνολογία για όλους» («Shaping Technology for All»), η Telekom παρουσίασε καινοτομίες στη συνδεσιμότητα και τις ψηφιακές εφαρμογές, ενώ ανέδειξε τις τεχνολογίες AI τόσο για τους πελάτες της, όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά της δίκτυα.

 

World Pass powered by Telekom: Ένα ταξίδι -τεχνολογική εμπειρία στο Ηubraum της Κρακοβίας

 

Η Telekom έχει περίπου 200.000 εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Το brand «Telekom», αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500”, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance. Η «Telekom» βρίσκεται στην ενδέκατη θέση ανάμεσα στα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon