«Fair Play»: Οι πρωταγωνιστές της ταινίας αποκαλύπτουν την πιο σοκαριστική ερωτική σκηνή- «Υπήρχε τόσο πολύ αίμα»

«Fair Play»: Οι πρωταγωνιστές της ταινίας μιλούν για την πιο σοκαριστική ερωτική σκηνή- «Υπήρχε τόσο πολύ αίμα» Facebook Twitter
Φωτ.: Sundance Festival
0

Οι πρωταγωνιστές της ταινίας «Fair Play» αποκάλυψαν τα παρασκήνια της πιο πολυσυζητημένης ερωτικής σκηνής, που προβλήθηκε στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Sundance.

Οι πρωταγωνιστές του «Fair Play», Phoebe Dynevor και Alden Ehrenreich υποδύονται ένα ζευγάρι που κρατά την σχέση του μυστική επειδή δουλεύουν μαζί για ένα μεγάλο hedge fund.

Στην πολυσυζητημένη σκηνή ο χαρακτήρας της Dynevor, η Emily και ο τηλεοπτικός της σύντροφος Luke (που υποδύεται ο Ehrenreich) βρίσκονται καλεσμένοι σε έναν γάμο και αποφασίζουν να κρυφτούν στο μπάνιο για να κάνουν σεξ.

Χωρίς οι ίδιοι να αποκαλύψουν πολλά για τη σκηνή, είπαν ότι ακολουθεί η ερωτική πράξη, που αφήνει το σικ, σατέν φόρεμα της Emily, πλημμυρισμένο με αίμα.

«Το λάτρεψα» είπε η ίδια στο Variety. «Όταν διάβασα το σενάριο  ήμουν σε φάση Αλληλούια. Δεν είχαν ξαναδεί ποτέ μία τέτοια σκηνή σε ταινία. Όντως συμβαίνει. Δεν θέλω να το χαλάσω, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό να το μεταφέρουμε στην οθόνη» είπε.

Ο Ehrenreich γνώριζε ότι η σκηνή θα προκαλέσει ήδη από την πρώτη προβολή της ταινίας, στο κατάμεστο Library Center Theatre, όπου έκανε πρεμιέρα η ταινία την Παρασκευή.

«Ήταν μία σημαντική στιγμή να βλέπουμε την ταινία με κοινό. Ήταν υπέροχο που είδαμε την αίθουσα και ακούγαμε τις αντιδράσεις του κοινού» πρόσθεσε.

Πριν από το γύρισμα της επίμαχης σκηνής, οι πρωταγωνιστές είχαν προετοιμαστεί καταλλήλως από έναν ειδικό, έναν συντονιστή οικειότητας.

«Είχαμε μία εβδομάδα προβών πριν μπούμε στο σετ. Όταν έφτασε η μέρα, αισθανόμασταν ότι γνωρίζαμε ακριβώς τι κάναμε» είπε η ηθοποιός.

Ωστόσο, αυτό που δεν θα μπορούσαν να προετοιμάσουν είναι οι αντιδράσεις για την «περίσσεια των σωματικών υγρών» όπως είπαν χαρακτηριστικά.

«Θυμάμαι ότι υπήρχε πολύ αίμα σε κάποια φάση» είπε ο Ehrenreich. «Ήταν τρελό». «Και αυτό δεν ήταν αρκετό...» πρόσθεσε η Dynevor.

«Το υπερβολικό αίμα ήταν ένα στοιχείο» πρόσθεσε γελώντας η σκηνοθέτιδα Chloe Domont. «Καταλήξαμε να το επεξεργαστούμε για την τελική εκδοχή της ταινίας.»

Ήταν σκόπιμη αυτή η κίνηση, είπε η Domont, ώστε να βασιστεί η αντίδρασή τους στο χιούμορ και όχι στην αμηχανία.

«Είναι γοητευτικά δυσλειτουργικοί και ανθρώπινοι. Τους αγαπάς λόγω της αμηχανίας και του τρόπου με τον οποίο αντιδρούν.

»Ερωτεύεσαι αυτούς τους χαρακτήρες ακριβώς εκείνη τη στιγμή», λέει η Domont. «Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό με τον πιο ανθρώπινο τρόπο; Είναι ένας συνδυασμός αγάπης και χάους».

Η σκηνοθέτιδα θέλει το κοινό να αγαπήσει τους χαρακτήρες πριν η Emily προαχθεί στην δουλειά της, μία εξέλιξη που ανατρέπει τη δυναμική της σχέσης τους ανεπανόρθωτα.

«Σκέφτηκα ότι το οικονομικό ήταν μία εξαιρετική εξέλιξη γιατί μπορεί να λειτουργήσει ώριμα για την δραματουργία. Τρέφεται μέσα από την τοξικότητα της σχέσης και το αντίστροφο» είπε η Domont.

Με πληροφορίες του Variety

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM