«Mην το Σπας»: Το νέο καπάκι της Βίκος υπερασπίζεται το περιβάλλον

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter
0

Με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι», η Βίκος Α.Ε. παρουσίασε σε πλήθος δημοσιογράφων τη νέα της καμπάνια για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν πλέον όλα της τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου στο εστιατόριο Χελώνα, στο κέντρο της Αθήνας.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., αναφέρθηκε τόσο στο νέο μη αποσπώμενο καπάκι, όσο και στην εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς που έχει σημειώσει το Βίκος Pink Grapefruit στην κατηγορία του. Μέσα σε 1 χρόνο από το λανσάρισμά του, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6%* στο σύνολο της αγοράς.

Την ίδια στιγμή, έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο τη μείωση του πλαστικού στο περιβάλλον, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Το νέο καπάκι αποτελεί custom σχέδιο, αποτέλεσμα εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο και εγγυάται καλύτερο performance – μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση – αλλά και λιγότερο πλαστικό – 35% μείωση πλαστικού, από 2,85 γρ. σε 1,85 γρ. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 92,571 πώματα σε μία ώρα.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Η επένδυση για την εφαρμογή του μη αποσπώμενου καπακιού φτάνει τα 6 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει τη νέα state – of –the – art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.

Η νέα γραμμή παραγωγής έχει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής. Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Κρατώντας ενωμένο το καπάκι με το μπουκάλι, διασφαλίζουμε την ανακύκλωση και των δύο, βοηθώντας στη μείωση της ποσότητας πλαστικού υλικού που απευθερώνεται στο περιβάλλον.

*NielsenIQ - Market Track data Jan2023

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM