«Mην το Σπας»: Το νέο καπάκι της Βίκος υπερασπίζεται το περιβάλλον

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter
0

Με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι», η Βίκος Α.Ε. παρουσίασε σε πλήθος δημοσιογράφων τη νέα της καμπάνια για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν πλέον όλα της τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου στο εστιατόριο Χελώνα, στο κέντρο της Αθήνας.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., αναφέρθηκε τόσο στο νέο μη αποσπώμενο καπάκι, όσο και στην εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς που έχει σημειώσει το Βίκος Pink Grapefruit στην κατηγορία του. Μέσα σε 1 χρόνο από το λανσάρισμά του, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6%* στο σύνολο της αγοράς.

Την ίδια στιγμή, έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο τη μείωση του πλαστικού στο περιβάλλον, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Το νέο καπάκι αποτελεί custom σχέδιο, αποτέλεσμα εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο και εγγυάται καλύτερο performance – μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση – αλλά και λιγότερο πλαστικό – 35% μείωση πλαστικού, από 2,85 γρ. σε 1,85 γρ. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 92,571 πώματα σε μία ώρα.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Η επένδυση για την εφαρμογή του μη αποσπώμενου καπακιού φτάνει τα 6 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει τη νέα state – of –the – art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.

Η νέα γραμμή παραγωγής έχει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής. Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή.

«Mην το Σπας»: Το νέο μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος, γίνεται σήμα κατατεθέν στην προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Κρατώντας ενωμένο το καπάκι με το μπουκάλι, διασφαλίζουμε την ανακύκλωση και των δύο, βοηθώντας στη μείωση της ποσότητας πλαστικού υλικού που απευθερώνεται στο περιβάλλον.

*NielsenIQ - Market Track data Jan2023

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM