JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook

JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook Facebook Twitter
0

Η εντυπωσιακή εισροή νέων συνδρομητών άλλα και οι ολοένα και περισσότερες ώρες ακρόασης ανά συνδρομητή, δείχνουν ότι τα οφέλη που προσφέρει το JukeBooks, γίνονται γρήγορα αντιληπτά από τους νέους ακροατές.

Με μια ενεργή συνδρομή, ο ακροατής του JukeBooks εξασφαλίζει μία σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα:

  • τη δυνατότητα ακρόασης όλων των βιβλίων της συλλογής!
  • το δικαίωμα ακρόασης κάθε νέου τίτλου που προστίθεται στην πλατφόρμα, χωρίς επιπλέον κόστος
  • Την απεριόριστη δυνατότητα εξερεύνησης και δοκιμής νέων κατηγοριών και βιβλίων
  • Την εξατομίκευση της εφαρμογής σε δική του προσωπική βιβλιοθήκη audiobooks με δικές τους λίστες σε ράφια, σημειώνοντας αγαπημένους τίτλους και με προσωπικές αξιολογήσεις
  • Την προσαρμογή της ακρόασης όπως την επιθυμεί: με επιλογές χρόνου για το βήμα (Jump forward, jump back), διαμόρφωση της ταχύτητας αφήγησης σε κάθε βιβλίο και με χρονοδιακόπτη αυτόματης παύσης

Επιπλέον, για τους νέους συνδρομητές του JukeBooks, προσφέρεται με την εγγραφή τους δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την πλήρη λειτουργικότητα και ακούσουν δωρεάν, οποιουσδήποτε από τους τίτλους της συλλογής για να γνωρίσουν την υπηρεσία.

JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook Facebook Twitter

Όπως δηλώνει και ο Γενικός Διευθυντής του JukeBooks, Γιώργος Πούτος: «οι 300.000 ώρες ακρόασης είναι ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Όμως εξίσου σημαντικά για εμάς είναι τα πολλά και ένθερμα μηνύματα που δεχόμαστε καθημερινά τόσο για την ποιότητα της υπηρεσίας, όσο και για τις εξαιρετικές αφηγήσεις των audiobooks μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συνολική βαθμολογία 4.6 στα 5 αστέρια που έχουν δώσει οι χρήστες στην εφαρμογή μας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM