H Volcom επαναλανσάρει τη μουσική της πλατφόρμα, Volcom Entertainment

H Volcom επαναλανσάρει τη μουσική της πλατφόρμα, Volcom Entertainment Facebook Twitter
0

Το εμβληματικό brand της Volcom, ανακοίνωσε την επιστροφή της μουσικής του πλατφόρμας, Volcom Entertainment. Η πλατφόρμα που ιδρύθηκε το 1995, είναι το σημείο αναφοράς όπου θαυμαστές και καλλιτέχνες ανακαλύπτουν μουσική και ταλέντα. Με αφορμή το επαναλανσάρισμα, η Volcom ανακοίνωσε την κυκλοφορία της limited edition συλλογής ρούχων του brand με το τριμελές reggae/rock συγκρότημα Pepper.

Ο συνιδρυτής της Volcom, Richard Woolcott και ο τραγουδιστής/κιθαρίστας των theLINE, Ryan Immegart – πλέον CMO του brand - ίδρυσαν την Volcom Entertainment ως ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία με στόχο την ενίσχυση του πάθους για μουσική και τέχνη.

H Volcom επαναλανσάρει τη μουσική της πλατφόρμα, Volcom Entertainment Facebook Twitter

Οι Pepper ξεκίνησαν τη συνεργασία τους με την Volcom Entertainment το 1999 και γνώρισαν επιτυχία με την κυκλοφορία του τραγουδιού τους “Stone Love” - το οποίο έγινε χρυσό και χάρισε διεθνή αναγνώριση σε συγκρότημα και δισκογραφική. Με αφορμή την επιστροφή της Volcom Entertainment, το συγκρότημα πραγματοποίησε μια ζωντανή εμφάνιση στο Volcom HQ Skatepark στις 27 Μαρτίου 2023, με 350 παρευρισκόμενους και 36.092 live streaming viewers μέσω Twitch.

H Volcom επαναλανσάρει τη μουσική της πλατφόρμα, Volcom Entertainment Facebook Twitter

Οι Pepper δήλωσαν: «Με καταγωγή από τη Χαβάη, τo ελεύθερο πνεύμα και η περιέργεια που χαρακτηρίζει το brand της Volcom, πάντα μας αντιπροσώπευε. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα μας συνεργασία με την ομάδα της Volcom και για τη συλλογή ανδρικών, γυναικείων και unisex ρούχων - graphic tees και hoodies, boardshorts, αξεσουάρ και πολλά άλλα».

Η νέα limited edition συλλογή ρούχων Volcom x Pepper αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά της δισκογραφικής Volcom Entertainment ενώ γιορτάζει την punk rock.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM