Τσίπρας: Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ

Εκλογές 2023 - Τσίπρας: Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
Φωτ.: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ/EUROKINISSI
0

Στο Ηράκλειο της Κρήτης βρέθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος αναφέρθηκε στην ανάγκη χάραξης εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό που αποτελεί την «ατμομηχανή της οικονομίας» της χώρας, αλλά και κατήγγειλε τη ΝΔ για αλαζονεία.

Κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε εκδήλωση του κόμματος, ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρθηκε στις δηλώσεις για τη μουσουλμανική μειονότητα και έκανε λόγο «κρεσέντο αλαζονείας και εκβιασμών» από τη Νέα Δημοκρατία.

Αναφέρθηκε στις δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννη λέγοντας πως «το μήνυμα της συμπατριώτισσάς σας δεν απευθυνόταν μόνο στη μουσουλμανική μειονότητα, αλλά σε κάθε κοινωνική ομάδα, που θα έχει άλλη βούληση από την παντοδύναμη βούληση του κόμματος και της οικογένειας. Το μήνυμα που εκπέμπουν είναι ξεκάθαρο: Όποια κοινωνική ομάδα, όποιος παραγωγικός κλάδος τολμά να διεκδικεί ένα καλύτερο μέλλον, μια δικαιότερη κατανομή του πλούτου που παράγει αυτή η χώρα, θα περάσει δύσκολα, θα αντιμετωπίζεται ως 'πρόβλημα', ως εσωτερικός εχθρός».

Ακολούθως απηύθυνε έκκληση «σε όλες και όλους ανεξάρτητα από κομματικές προτιμήσεις και επιλογές: Υψώστε φραγμό στην αλαζονεία της εξουσίας, ενισχύστε τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, πάρτε στα χέρια σας την υπόθεση της ανατροπής των συσχετισμών. Να γεμίσουμε τον χάρτη με νομούς στο χρώμα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, να γεμίσουμε τον χάρτη με το μόνο χρώμα που ενοχλεί την αλαζονεία την έπαρση της Δεξιάς».

Παράλληλα, κατηγόρησε την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πως δεν αξιοποίησε τις δημοσιονομικές δυνατότητες της περασμένης τετραετίας και άφησε τον ελληνικό τουρισμό στον αυτόματο πιλότο.

Αποτέλεσμα της επιλογής της προηγούμενης κυβέρνησης, όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, είναι ότι «ο ελληνικός τουρισμός σήμερα να παρουσιάζει ουσιαστικές δομικές ελλείψεις, ως προς τις υποδομές, τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, το θεσμικό πλαίσιο, που τον καθιστούν ολοένα και πιο αδύναμο παίκτη σε μία όλο και πιο ανταγωνιστική και σύνθετη διεθνή αγορά και «έρμαιο» των διεθνών γεωπολιτικών εξελίξεων».

Αναλύοντας το τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα είπε ότι χαρακτηριστικό του αποτελεί η τριπλή συγκέντρωση:

  • Θεματική συγκέντρωση, γύρω από το κυρίαρχο προϊόν «ήλιος και θάλασσα»
  • Γεωγραφική συγκέντρωση, κατά μήκος της παράκτιας ζώνης και
  • Χρονική συγκέντρωση, στους θερινούς μήνες

«Οι αποφάσεις και οι στρατηγικές για τα αναπτυξιακά μοντέλα, τόσο συνολικά όσο και ειδικότερα στον τουριστικό κλάδο, δεν μπορεί να εκπονούνται ερήμην των ανθρώπων του: των μικρομεσαίων επιχειρηματιών και των εργαζόμενων που με την καθημερινή τους προσπάθεια κρατάνε τη χώρα και τον κλάδο τους όρθιους. Εμείς βλέπουμε τουρισμός ως ένα όχημα μέσα από το οποίο μπορούμε να προωθήσουμε τον συνολικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας στην κατεύθυνση της πράσινης και βιώσιμης ανάπτυξης».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ