Η Rolex συγχαίρει τον Πρεσβευτή της Carlos Alcaraz για την κατάκτηση του Wimbledon

Η Rolex συγχαίρει τον Πρεσβευτή της Carlos Alcaraz για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Wimbledon και για τον δεύτερο τίτλο του Grand Slam Facebook Twitter
0

Η φετινή διοργάνωση του Wimbledon κορυφώθηκε με έναν συναρπαστικό τελικό που είδε τον Πρεσβευτή της Rolex Carlos Alcaraz να κατακτά τον παρθενικό του τίτλο στο Wimbledon και να εξασφαλίζει το δεύτερο Grand Slam® της καριέρας του.

Μετά από δύο εβδομάδες συναρπαστικού τένις, ο πολυαναμενόμενος τελικός εξελίχθηκε σε μια εξαιρετική αναμέτρηση. Στο τέλος του αγώνα διάρκειας 4 ωρών και 42 λεπτών, ο νεαρός Ισπανός επικράτησε τελικά σε πέντε, συναρπαστικά σετ τένις που έκοβαν την ανάσα.

Με την μακρά ιστορία και παράδοση, το Wimbledon είναι ο ναός του τένις και η φετινή διοργάνωση υπενθύμισε σε όλους γιατί αποτελεί την κορυφή του αθλήματος. Με αρχές της, την απόλυτη ακρίβεια και την συνεχή επιδίωξη της αέναης τελειότητας, η Rolex συνεργάζεται και με τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam, αλλά το Wimbledon κατέχει μια ξεχωριστή θέση μεταξύ των αθλητικών συνεργασιών της ελβετικής ωρολογοποιίας. Η σχέση της Rolex με το παλαιότερο τουρνουά τένις στον κόσμο χρονολογείται από το 1978, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας διαρκούς σχέσης με το άθλημα που εκτείνεται σε 40 χρόνια, και βεβαίως η Rolex ήταν και φέτος παρούσα ως επίσημος χρονομέτρης.

Η Rolex συγχαίρει τον Πρεσβευτή της Carlos Alcaraz για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Wimbledon και για τον δεύτερο τίτλο του Grand Slam Facebook Twitter

Ο Alcaraz έρχεται τώρα να προστεθεί σε μια αποκλειστική ομάδα Πρεσβευτών της Rolex που έχουν σηκώσει το τρόπαιο στο κεντρικό γήπεδο του Wimbledon συμπεριλαμβανομένων των Rod Laver, Björn Borg, Stefan Edberg και Roger Federer. Ο Ισπανός ακολούθησε επίσης τα βήματα του Borg κατακτώντας το παρθενικό του στέμμα στο Wimbledon σε ηλικία 20 ετών.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Alcaraz σήκωσε με υπερηφάνεια το πολυπόθητο τρόπαιο, φορώντας στον καρπό του το Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM