Οι πελάτες στα παγωτατζίδικα ανήκουν σε δύο στρατόπεδα: σε εκείνους που έρχονται έτοιμοι να παραγγείλουν και εκείνους που πρέπει να δοκιμάσουν μερικά δείγματα πριν διαλέξουν τη γεύση παγωτού, που θέλουν.
Η συνήθεια της δειγματοληψίας παραμένει ένα καίριο θέμα. Πόσες γεύσεις παγωτού μπορεί να δοκιμάσει κάποιος σε ένα παγωτατζίδικο πριν αγοράσει τελικά;
Το People επικοινώνησε με διάφορες δημοφιλείς εταιρείες παγωτού για να λάβει την επίσημη θέση των ειδικών.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα καταστήματα που προσφέρουν μια ευρεία ποικιλία γεύσεων τείνουν να έχουν γενναιόδωρες πολιτικές. Ο συνιδρυτής της Ample Hills Creamery, Brian Smith, λέει ότι το μότο της εταιρείας ήταν πάντα «χωρίς όριο στα δείγματα!».
«Είναι μέρος της κουλτούρας μας ότι θέλουμε οι άνθρωποι να δοκιμάζουν όσο το δυνατόν περισσότερες γεύσεις» είπε στο People. Πρόσθεσε δε, ότι οι πελάτες είναι ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσουν και τις 24 γεύσεις που σερβίρει το Ample Hills. «Είμαστε περήφανοι για το παγωτό μας και θέλουμε οι άνθρωποι να το απολαύσουν».
Ένας εκπρόσωπος της Baskin-Robbins είπε στο People ότι «η δειγματοληψία είναι κλειδί» της επωνυμίας τους και οι θαμώνες είναι ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσουν όσες γεύσεις θέλουν. Σημείωσε ότι τα καταστήματα Baskin-Robbins ανήκουν και λειτουργούν αυτόνομα, επομένως οι διαδικασίες δειγματοληψίας καθορίζονται από κάθε ιδιοκτήτη καταστήματος.
«Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να είναι προσεκτικοί, εάν υπάρχει ουρά ή περιμένουν σε ένα από τα καταστήματά μας», πρόσθεσε.
Η Van Leeuwen είναι ένας άλλος προμηθευτής παγωτού που είναι επίσης υπέρ των απεριόριστων δειγμάτων. «Ενθαρρύνουμε ιδιαίτερα τους πελάτες μας να δοκιμάσουν τις εποχιακές μας γεύσεις αφού κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα!» λέει εκπρόσωπος της εταιρείας, σημειώνοντας ότι η εταιρεία Van Leeuwen δίνει επαναχρησιμοποιήσιμα κουτάλια για δειγματοληψία, μία κίνηση πιο φιλική το περιβάλλον, ώστε ο πελάτης να δοκιμάσει όσες γεύσεις παγωτού θέλει.
«Η ομάδα μας είναι εξαιρετικά γρήγορη και μπορεί να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα έναν άλλο πελάτη που ξέρει τι θέλει, ενώ ένας άλλος συνεχίζει να δοκιμάζει», πρόσθεσε.
Η Carvel επίσης δεν έχει όριο στα δείγματα. Η αντιπρόεδρος μάρκετινγκ, Jessica Osborne, είπε ότι «Το να δίνεται στους πελάτες αυτή η επιλογή των γεύσεων στο παγωτό, βοηθά να διασφαλιστεί ότι όλοι φεύγουν με μια γεύση που πραγματικά αγαπούν και δημιουργεί μια εξαιρετική εμπειρία. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι, από τους πιο περιπετειώδεις έως τους πιο κλασικούς, θα απολαύσουν τη γεύση της επιλογής τους».
Η OddFellows, μια εταιρεία που είναι γνωστή για τη δημιουργία «παράξενων και περίεργων γεύσεων» μαζί με τις κλασικές, δεν έχει στην ουσία όριο, αλλά «συστήνει ιδιαιτέρως» όχι πάνω από τρία δείγματα ανά επίσκεψη σε ώρες αιχμής.
«Αν είναι μια αργή μέρα και έχετε το μαγαζί μόνο για εσάς, ας δοκιμάσετε ένα σωρό γεύσεις παγωτού. Ωστόσο, σε μια κανονική μέρα, θα λέγαμε να δοκιμάσετε τρεις γεύσεις» λέει ο διευθυντής της εταιρείας, Chris DiVito.
Ο Arpy Ranyal, ιδιοκτήτης του καταστήματος Amai Bā στο Μπρούκλιν, λέει ότι ο ιδανικός αριθμός δειγμάτων είναι δύο, ενώ σημειώνει ότι τρία δείγματα από γεύσεις παγωτού είναι αποδεκτά για πραγματικά ασυνήθιστες γεύσεις.
Παρά αυτές τις φιλικές προς το δείγμα πολιτικές, οι πελάτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν την κρίση τους όταν ένα κατάστημα είναι ιδιαίτερα απασχολημένο ή με έλλειψη προσωπικού.
«Ξέρω ότι μερικοί άνθρωποι μπορούν να πάρουν περισσότερα από πέντε. Νομίζω ότι είναι λίγο ενοχλητικό. Έτσι συνήθως όταν δειγματίζουμε οτιδήποτε, ειδικά παγωτό, ξέρουμε ήδη τι μας αρέσει. Αν μου αρέσει η βανίλια, μάλλον δεν θα επιλέξω τη σοκολάτα. Ωστόσο, αν μου προσφέρει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και μου πει, «Πρέπει πραγματικά να το δοκιμάσετε» και είναι τοπικό κατάστημα, νομίζω ότι τα τρία δείγματα θα ήταν ιδανικά. Αν συνεχίσετε με πάνω από πέντε ή επτά ή ακόμα και εννέα δείγματα παγωτού, αυτό μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό.» λένε οι ειδικοί.
Με πληροφορίες του People