Οι Έλληνες επιθυμούμε να ζήσουμε μέχρι τα 103

Οι Έλληνες επιθυμούμε να ζήσουμε μέχρι τα 103 Facebook Twitter
0

Οι πιθανότητες να τα «εκατοστίσουμε» έχουν αυξηθεί σημαντικά, πόσο έτοιμοι είμαστε όμως γι’ αυτό το ενδεχόμενο; Η έρευνα της ΝΝ μας δίνει σημαντικά στοιχεία για τη μακροζωία, ένα θέμα που γίνεται ολοένα και πιο επίκαιρο.

Διανύοντας τον 21ο αιώνα, το προσδόκιμο της ζωής συνεχώς μεγαλώνει και η γενιά μας αναμένεται να ζήσει περισσότερα χρόνια από κάθε άλλη. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΝΝ προχώρησε σε πρωτοποριακή για τον ασφαλιστικό κλάδο έρευνα αναφορικά με τη Μακροζωία και πως μπορούμε να συμβάλλουμε σε μία καλή ποιότητα ζωής.

103 ετών είναι η ηλικία μέχρι την οποία θα ήθελαν να ζήσουν οι Έλληνες

82 ετών είναι η ηλικία μέχρι την οποία πιστεύουν ότι θα ζήσουν

74 ετών είναι η ηλικία στην οποία κάποιος θεωρείται ηλικιωμένος στην Ελλάδα

61 ετών είναι η ηλικία στην οποία επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν

69% των Ελλήνων ανυπομονεί να ζήσει περισσότερο

50% των Ελλήνων πιστεύει ότι είναι προετοιμασμένος/η να ζήσει περισσότερο

Παρατηρούμε, ότι πλέον το να μεγαλώνει κανείς δεν σημαίνει ότι παύει να είναι παραγωγικός και δημιουργικός. Φαίνεται μάλιστα ότι, όχι μόνο ζούμε περισσότερα χρόνια, αλλά επιπλέον καθυστερούμε και να «γεράσουμε», ή τουλάχιστον έτσι νιώθουμε. Το να ζει όμως κάποιος μια μακρόχρονη και υγιή ζωή, δεν σημαίνει μόνο να ζει όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά και να την απολαμβάνει στο έπακρο. Έτσι, η έρευνα της ΝΝ εμβάθυνε και στο τι θεωρούμε ότι συμβάλλει σε μια καλή ποιότητα ζωής. Βασικές ενότητες που φαίνεται λοιπόν ότι ενισχύουν τη Μακροζωία είναι: 1. Η Δύναμη Της Αλλαγής, 2. Η Ψυχική Ευεξία, 3. Οι Κοινωνικοί Δεσμοί και 4. Η Δια βίου Μάθηση.

Δύναμη της Αλλαγής: Το να είμαστε ευπροσάρμοστοι και ανοιχτοί στις αλλαγές, μας παρακινεί να εξελισσόμαστε σε έναν κόσμο που κινείται διαρκώς. Και όντως, οι Έλληνες σε ποσοστό 32% δηλώνουν ότι διαχειρίζονται εύκολα το άγχος, ενώ το 41% κάνει εύκολα επιλογές. Μάλιστα για το 45% των ερωτηθέντων, οι αλλαγές και οι προκλήσεις αποτελούν μια ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης.

Ψυχική Ευεξία: Ένα σημαντικό κομμάτι μιας μακρόχρονης και χαρούμενης ζωής είναι η ύπαρξη ψυχικής ευεξίας, κάτι που περιλαμβάνει τόσο τον υγιή τρόπο σκέψης, ώστε να διαχειριζόμαστε τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και την ψυχική ανθεκτικότητα, ώστε να είμαστε ανοιχτοί στις αλλαγές και να μπορούμε να ωριμάζουμε μέσα από αυτές. Ένας υγιής νους μας επιτρέπει να ζήσουμε περισσότερο αλλά και να απολαύσουμε τη ζωή παραπάνω. Έτσι, το 78% των Ελλήνων αναζητά τρόπους μείωσης του άγχους/ στρες με γνώμονα να ζήσει περισσότερο.

Κοινωνικοί Δεσμοί: Το 72% των Ελλήνων αισθάνονται ότι είναι μέρος της κοινότητας που ανήκουν, ωστόσο το 9% νιώθει μοναξιά. Ως κοινωνικά όντα, οι άνθρωποι επιδιώκουν να έχουν ισχυρούς δεσμούς, γιατί αυτό τους κάνει πιο ευτυχισμένους και υγιείς σε όλα τα επίπεδα.

Δια Βίου Μάθηση: Το παλιό ρητό «όσο ζω, μαθαίνω» είναι απαραίτητη δεξιότητα πλέον, ώστε να μπορούν οι σημερινοί άνθρωποι να μείνουν σε εγρήγορση, σωματικά και πνευματικά και να διαχειρίζονται την καθημερινότητα. Έτσι, ένα ποσοστό 61% συμπολιτών μας, που είναι επαγγελματικά ενεργοί, έχουν επενδύσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, ενώ 89% δηλώνουν ότι πάντα αναζητούν να μάθουν νέα πράγματα αναφορικά με το επάγγελμά τους.

Τέλος, οι Έλληνες θεωρούν τους παρακάτω, τους 5 βασικότερους τομείς μιας μακρόχρονης ζωής:

1. Υγεία και Ευεξία, σε ποσοστό 60%

2. Χρήματα και Οικονομική Ασφάλεια, σε ποσοστό 38%

3. Η Δύναμης της Προσαρμογής, σε ποσοστό 34%

4. Το να έχουν Σκοπό στη ζωή τους, σε ποσοστό 33%

5. Η Συνταξιοδότηση, σε ποσοστό 23%

Μέσα από τη νέα σελίδα στο site της NN Hellas, μπορούν όλοι να κάνουν ένα σύντομο τεστ για να ανακαλύψουν σε ποιο προφίλ μακροζωίας ανήκουν, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και χρήσιμες συμβουλές για μια μακροβιότερη και πιο ποιοτική ζωή.

Βασικός στόχος για την ΝΝ, έχοντας τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, είναι η εξασφάλιση της υγείας και της ευημερίας των ανθρώπων, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή τους και όσα έχουν για αυτούς σημασία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM