«Get a life»: Η απάντηση του Ρίντλεϊ Σκοτ στους επικριτές του Napoleon Facebook Twitter
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ σήμερα

«Get a life»: Η απάντηση του Ρίντλεϊ Σκοτ στους επικριτές του Napoleon

0

Λίγο πριν βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία Napoleon, ο σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ στέλνει το δικό του μήνυμα σε όσους την επικρίνουν πριν καν την δουν, λέγοντάς τους «Get a life».

Η νέα ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Χοακίν Φίνιξ , βασίζεται στην αληθινή ιστορία της ανόδου του Ναπολέοντα Βοναπάρτη στην εξουσία, και της ταραχώδους σχέσης του με την αυτοκράτειρα Ιωσηφίνα.

Αν και ορισμένοι κριτικοί έχουν την χαρακτηρίσει ως αριστούργημα, κάποιοι έριξαν πιο λεπτομερή ματιά στο τρέιλερ της ταινίας, εντοπίζοντας στοιχεία που δεν ταιριάζουν με τα όσα αναφέρονται στην ιστορία.

Ο ιστορικός Νταν Σνόου, ανέλυσε ορισμένα παραδείγματα απόκλισης από τα ιστορικά γεγονότα σε βίντεο στο TikTok, και ένα από τα θέματα στα οποία στάθηκε ήταν η ιδέα ότι ο Ναπολέων «ήρθε από το πουθενά», όπως αναφέρεται στην αφίσα, καθώς όπως επισημαίνει αυτό δεν ισχύει γιατί ο πατέρας του ήταν αριστοκράτης.

«Get a life»: Η απάντηση του Ρίντλεϊ Σκοτ στους επικριτές του Napoleon Facebook Twitter
Δύο από τα προσεγμένα, χειροποίητα storyboards του Σκοτ, που τα αποκαλεί Ridleygrams, για τη σκηνή της μάχης του Βατερλώ.
«Get a life»: Η απάντηση του Ρίντλεϊ Σκοτ στους επικριτές του Napoleon Facebook Twitter
«Get a life»: Η απάντηση του Ρίντλεϊ Σκοτ στους επικριτές του Napoleon Facebook Twitter
Η αφίσα της ταινίας

Επεσήμανε επίσης ότι «ο Ναπολέων δεν πυροβόλησε τις πυραμίδες» στη Μάχη των Πυραμίδων και ότι, παρά τα όσα παρουσιάζονται στο τρέιλερ, η Μαρία-Αντουανέτα «είχε πολύ κουρεμένα μαλλιά για την εκτέλεση και ο Ναπολέων δεν ήταν εκεί».

Η κριτική του αποτέλεσε θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και όταν ο Ρίντλεϊ Σκοτ ρωτήθηκε για την άποψή του σχετικά με τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις, η απάντησή του ήταν: «Αποκτήστε ζωή».

Υπάρχει όμως και η αντίθετη πλευρά, που υποστηρίζει πως ο σκηνοθέτης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα ιστορικά σημεία της ταινία, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.

Στα γυρίσματα της Μάχης του Βατερλώ, τα οποία διήρκεσαν πέντε ημέρες, ο σύμβουλος σε στρατιωτικά θέματα, Πολ Μπίντις  τόνισε ότι ο Ρίντλεϊ Σκοτ έδινε προσοχή στη λεπτομέρεια.

Με πληροφορίες του Independent

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ