Έρευνα: Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ατύχημα

Έρευνα: Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ατύχημα Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Unsplash
0

Ακαδημαϊκοί ζητούν να γίνει μεγαλύτερη έρευνα για το μάρκετινγκ των αυτοκινήτων, έπειτα από ανάλυση για τα τροχαία στη Βρετανία, από την οποία προκύπτει ότι οι οδηγοί συγκεκριμένων brand είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ατυχήματα

Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάστηκαν τα στοιχεία από 400.000 και πλέον τροχαία ατυχήματα στη Βρετανία. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στις περιπτώσεις που οι «επικίνδυνοι ή επιθετικοί» ελιγμοί έπαιξαν ρόλο στο τροχαίο, υπήρχε σημαντική στατιστική διαφορά ανάλογα με το αυτοκίνητο του οδηγού που το προκάλεσε. 

Η επικίνδυνη οδήγηση- περιπτώσεις υπερβολικής ταχύτητας, παραβίασης κόκκινου σηματοδότη και της διπλής γραμμής ή αδιαφορία για τις διαβάσεις πεζών- ήταν πιο πιθανό να αποτελέσει παράγοντα σε ένα ατύχημα όταν σε αυτό εμπλέκεται ένα Subaru, Porsche ή BMW παρά ένα Skoda ή Hyundai.

Θα περίμενε κανείς πως όταν οι συνθήκες είναι ίδιες, θα υπήρχε το ίδιο ποσοστό επικίνδυνων ελιγμών. Όμως, υπήρχε μεγαλύτερη συχνότητα σε περιπτώσεις που εμπλέκονταν αυτοκίνητα που διαφημίζονται «σαν να τονίζουν την επίδειξη, την οδήγηση τύπου “κοιτάξτε με”», επεσήμανε ο Άλαν Ταπ, επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας και καθηγητής κοινωνικού μάρκετινγκ στο University of the West of England. Οι οδηγοί των Subary ενεπλάκησαν στις περισσότερες «απερίσκεπτες ενέργειες» σύμφωνα με την έρευνα.

«Επιλέγουν οι επιθετικοί οδηγοί συγκεκριμένα αυτοκίνητα;»

«Είναι σαν το αυγό και την κότα. Επιλέγουν οι επιθετικοί οδηγοί συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ή οι εταιρείες κάνουν χειρότερα τα πράγματα;»,  είναι το ερώτημα που έθεσε ο Άλαν Ταπ, αναφερόμενος στο μάρκετινγκ. 

«Σαφώς, αυτοί οι κατασκευαστές συμμορφώνονται με τους νόμους και τους κανονισμούς και δεν υπονοούμε κάτι διαφορετικό. Αλλά τώρα που ήρθαν στο φως αυτά τα δεδομένα, μήπως θα έπρεπε να πιέσουμε τους κατασκευαστές και τις ρυθμιστικές αρχές να επανεξετάσουν τον τρόπο που οι σύγχρονες τεχνικές του μάρκετινγκ ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην οδηγική ασφάλεια;», συμπλήρωσε ο καθηγητής. 

«Ενώ οι κατασκευαστές εισάγουν κάθε είδος καινοτόμα τεχνολογία για να βελτιώσουν την ασφάλεια, ο χειριστής παραμένει ο άνθρωπος. Και του στέλνουμε ανάμεικτα μηνύματα για το τι αναμένεται από αυτόν όταν οδηγεί», επεσήμανε από την πλευρά του ο Νταν Κάμπσαλ, της συμβουλευτικής εταιρείας οδηγικής ασφάλειας Agilysis, ο οποίος ήταν ένας από τους συγγραφείς της έρευνας. 

«Η ασφάλεια στο τιμόνι έχει ύψιστη σημασία για εμάς», δήλωσε εκπρόσωπος της Porsche και συμπλήρωσε ότι κάθε οδηγός που αγοράζει όχημα της εταιρείας προσκαλείται στο «Porsche Experience Centre» στο Σίλβερστοουν, προκειμένου «να κατανοήσει πλήρως το αυτοκίνητό του και να βελτιώσει τις οδηγικές δεξιότητές του». 

«Οι βασικοί πυλώνες μας είναι η ασφάλεια, η ικανότητα και η αξιοπιστία», επεσήμανε ο εκπρόσωπος της Subaru στη Βρετανία, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι πλέον δεν εισάγονται στη χώρα τα σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας. 

«Στη BMW δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την ασφάλεια. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στον τρόπο που προωθούμε τα αυτοκίνητά μας στη Βρετανία και αφιερώνουμε χρόνο και φροντίδα για να ανταποκριθούμε στα υψηλά πρότυπα που θέτει η ρυθμιστική αρχή για τις διαφημίσεις», τόνισε εκπρόσωπος της BMW. 

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNICEF: Πάνω από 1 εκατομμύριο παιδιά στην Αϊτή σε διατροφική ανασφάλεια λόγω βίας και οικονομικής κατάρρευσης

Διεθνή / UNICEF: Πάνω από 1 εκατομμύριο παιδιά στην Αϊτή σε διατροφική ανασφάλεια λόγω βίας και οικονομικής κατάρρευσης

Πολλοί γονείς αδυνατούν πλέον να προσφέρουν βασική φροντίδα και τροφή στα παιδιά τους, λόγω της συνεχιζόμενης βίας, της ακραίας φτώχειας και της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης
LIFO NEWSROOM
Ελβετία: Βρετανίδα κατηγορείται για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία του συζύγου της

Διεθνή / Βρετανίδα κατηγορείται για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία του συζύγου της στην Ελβετία

«Δεν μετανιώνω στιγμή, αν ο νόμος είχε αλλάξει όλοι θα μπορούσαν να τον αποχαιρετήσουν» ξεκαθαρίζει, εξηγώντας πως η απόφαση του συζύγου της ήταν αποτέλεσμα σκέψεων πολλών χρόνων
LIFO NEWSROOM
Σκύλος σώζει δίχρονο αγόρι που χάθηκε για 16 ώρες στην άγρια φύση – Περπάτησε 11 χλμ μόνος του

Διεθνή / Σκύλος σώζει δίχρονο αγόρι που χάθηκε για 16 ώρες στην άγρια φύση – Περπάτησε 11 χλμ μόνος του

Ο σκύλος, που κανονικά περιπολεί τη φάρμα για να αποτρέπει επιθέσεις από κογιότ, φέρεται να συνόδευσε το παιδί για τουλάχιστον ένα μίλι μέσα από δύσβατο ορεινό έδαφος
LIFO NEWSROOM
Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ ψάχνει τις «περιβαλλοντικές τοξίνες» που προκαλούν αυτισμό

Διεθνή / Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ ψάχνει τις «περιβαλλοντικές τοξίνες» που προκαλούν αυτισμό

Η τελευταία έκθεση του CDC, που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, αναφέρει ότι η αναλογία παιδιών με αυτισμό στις ΗΠΑ έχει φτάσει στο 1 στα 31, ενώ το 2020 ήταν 1 στα 36 και το 2000 μόλις 1 στα 150
LIFO NEWSROOM
Γιατρός έλαβε email από τις Αρχές Μετανάστευσης με εντολή απέλασης – Είναι γεννημένη στις ΗΠΑ

Διεθνή / Γιατρός έλαβε email από τις Αρχές Μετανάστευσης με εντολή απέλασης – Είναι γεννημένη στις ΗΠΑ

Το email, όπως ανέφερε η ίδια στο NBC Connecticut, προήλθε από το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας (DHS) και περιλάμβανε την απειλητική διατύπωση: «Ήρθε η ώρα να φύγετε από τις Ηνωμένες Πολιτείες»
LIFO NEWSROOM