Μαζί, για όσα αγαπάς: My market σημαίνει φροντίδα με φρέσκα προϊόντα και την πιο ζεστή εξυπηρέτηση
Μαρίνα Εξάρχου, Γενική Διευθύντρια Marketing της METRO ΑΕΒΕ

Μαζί, για όσα αγαπάς: My market σημαίνει φροντίδα με φρέσκα προϊόντα και την πιο ζεστή εξυπηρέτηση

Η METRO AEBE είναι μια 100% ελληνική εταιρεία που δεκαετίες τώρα σέβεται και τιμά τους καταναλωτές σε κάθε γωνιά της χώρας.

ADVERTORIAL

 

My market: το κλειδί βρίσκεται στο «My», στο δικό μου, σε όλα αυτά που κάνουν τα ψώνια μια προσωπική διαδικασία, μια προσπάθεια να βρούμε αυτά που σημαίνουν πολλά για την καθημερινότητα εκείνων που αγαπάμε. Αυτός είναι και ο στόχος της νέας καμπάνιας «Μαζί, για όσα αγαπάς» των My market, που μέσα από μια μοναδική σχέση εμπιστοσύνης φροντίζουν πάντα να παρέχουν στους πελάτες τους μια συναρπαστική εμπειρία αγορών, η οποία συμβάλλει στο να ζουν τη ζωή τους συνολικά καλύτερα. 

 

Η Μαρίνα Εξάρχου, από τον Μάρτιο του 2022 κατέχει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Marketing της METRO. Με πάνω από 20 χρόνια σε διοικητικές θέσεις marketing και επικοινωνίας, με σημαντικούς ρόλους σε εταιρείες- ηγέτες του retail και των τηλεπικοινωνιών, μας μιλά σήμερα για τη νέα καμπάνια και όλα εκείνα που κάνουν τα My market επιλογή των καταναλωτών. 

 

— Για τους καταναλωτές το σούπερ μάρκετ διαχρονικά είναι συνδεδεμένο με χαρά και ικανοποίηση καθημερινών αναγκών. Σήμερα, όμως, λόγω πληθωρισμού και ακρίβειας, έχει γίνει λόγος προβληματισμού ή και άγχους. Πώς τοποθετούνται τα My market σε αυτή την πολύ απαιτητική συγκυρία;
Πράγματι, οι αυξημένες τιμές στην αγορά γενικότερα και όχι μόνο στο σούπερ μάρκετ έχουν επηρεάσει την ψυχολογία, τη διάθεση των καταναλωτών και φυσικά την αγοραστική συμπεριφορά. Όλοι πιέζονται ακόμα περισσότερο, τόσο οι οικογένειες όσο και τα νέα παιδιά που θέλουν να ανεξαρτητοποιηθούν από την οικογένειά τους. Αυτό όμως σημαίνει ότι η δουλειά μας και ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε τα My market στο μυαλό των καταναλωτών αποκτά επιπλέον μια σημαντική σημειολογία. 
Τα σούπερ μάρκετ αποτελούν ένα ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής εξαργυρώνουν κάθε μέρα την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών, διασφαλίζοντας την «κανονικότητα» στην καθημερινή, ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας. Σε αυτό το πλαίσιο, ο πιο σημαντικός ρόλος μας είναι να είμαστε πελατοκεντρικοί, να έχουμε όλες τις αισθήσεις μας συντονισμένες με τις ανάγκες των πελατών μας και να αντιλαμβανόμαστε τις επιθυμίες τους. 

 

Τους τελευταίους μήνες έχουμε προσπαθήσει πολύ για να καταλάβουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Κάναμε πολλές έρευνες, συζητήσαμε μαζί τους και από αυτήν τη συζήτηση βγήκαμε σοφότεροι. Οι άνθρωποι, όταν επισκέπτονται ένα σούπερ μάρκετ γενικά, και ειδικότερα τα My market, έχουν μία και μόνη βασική προτεραιότητα: να φροντίσουν τους ανθρώπους τους, να εξασφαλίσουν ό,τι καλύτερο γι’ αυτούς που αγαπάνε, να γεμίσουν κάθε στιγμή της οικογένειάς τους με φροντίδα και αγάπη. Αυτή η διαπίστωση κάνει εμάς στα My market να στεκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, μιλώντας για δυο βασικές σημερινές, αλλά ταυτόχρονα διαχρονικές ανάγκες τους: φρεσκάδα στα φρούτα, στα λαχανικά και σε όλα τα νωπά μας προϊόντα, και ταυτόχρονα εξυπηρέτηση. Φιλική, ζεστή, ανθρώπινη εξυπηρέτηση που κάνει τον πελάτη μας να νιώθει τα My market σαν σύμμαχο που στέκεται πραγματικά δίπλα του και εκεί μπορεί να βρει όλα όσα χρειάζεται για να φροντίσει όσους και όσα αγαπά. 

 

Μαζί, για όσα αγαπάς: My market σημαίνει φροντίδα με φρέσκα προϊόντα και την πιο ζεστή εξυπηρέτηση
Όποιος κι αν είσαι, η βασική σου ανάγκη και επιθυμία στη ζωή είναι να φροντίζεις αυτούς που αγαπάς και τα My market είναι ένας σταθερός σύμμαχος σε αυτή την αποστολή, με τα πιο φρέσκα προϊόντα και την πιο ζεστή εξυπηρέτηση

 

— «Μαζί, για όσα αγαπάς», αυτός είναι ο τίτλος της καινούργιας σας καμπάνιας. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτή την εκστρατεία.
Στο marketing οι καμπάνιες που ετοιμάζουμε είναι σαν τα παιδιά μας και είναι κάπως άβολο να μιλάμε γι’ αυτές. Δουλεύουμε για μήνες, αθέατα, για να τις ετοιμάσουμε και ελπίζουμε πως όταν βγουν στον αέρα, τηλεοπτικό και ψηφιακό, θα βρουν χώρο στην καρδιά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.  

 

Το «Μαζί, για όσα αγαπάς» μάς κάνει να αισθανόμαστε εξαιρετικά περήφανοι. Πιστεύουμε ότι είναι μια καμπάνια που θα αγγίξει την καρδιά των Ελλήνων καταναλωτών και θα τους φέρει ακόμη πιο κοντά στα My market. Είναι βαθιά συναισθηματική και εκφράζει μια πανανθρώπινη αλήθεια: όποιος κι αν είσαι, η βασική σου ανάγκη και επιθυμία στη ζωή είναι να φροντίζεις αυτούς που αγαπάς και τα My market είναι ένας σταθερός σύμμαχος σε αυτή την αποστολή, με τα πιο φρέσκα προϊόντα και την πιο ζεστή εξυπηρέτηση. 

 

Η καμπάνια αυτή ξεδιπλώνεται σε κάθε παραδοσιακό και ψηφιακό Μέσο και συνοδεύεται με μια σύγχρονη ταυτότητα και αποτύπωση. Έτσι θα μας βοηθήσει να αναδείξουμε τους δυο κεντρικούς μας επικοινωνιακούς πυλώνες και να χτίσουμε τη σχέση μας με τους υφιστάμενους και τους μελλοντικούς μας πελάτες. 
Θα το ξαναπώ: είμαστε πολύ χαρούμενοι για όλα αυτά που έχουμε ετοιμάσει, και ανυπομονούμε να τα μοιραστούμε με τους πελάτες μας. Μερικά από αυτά μάλιστα δεν τα περιμένετε από εμάς. Ανυπομονούμε να εισπράξουμε την ανταπόκριση του κοινού στην καμπάνια μας. Με τη φράση «Μαζί, για όσα αγαπάς» δημιουργούμε μια καταστατική σχεδόν υποχρέωση να ακούμε τους πελάτες μας και να είμαστε πάντοτε δίπλα τους. Αυτή την υπόσχεση ανυπομονούμε να την κάνουμε πράξη από εδώ και μπρος, στην πρώτη γραμμή. 

 

— Πείτε μας λίγο πώς αυτή η στρατηγική γίνεται digital στοχεύοντας στο πιο νεανικό κοινό;
Το καλό με τη στρατηγική είναι ότι στην πραγματικότητα λειτουργεί ως πυξίδα – δείχνει τη σωστή κατεύθυνση ανεξάρτητα από το αν βρίσκεσαι στην ανοιχτή θάλασσα ή στο βουνό. Σε αυτό το πλαίσιο, αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο τα digital κανάλια και τα παραδοσιακά. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε τα ίδια υλικά στην τηλεόραση, στο YouTube ή στο TikTok. Όμως, οι ίδιες αρχές διέπουν τις εφαρμογές και για τα πιο φρέσκα, νεανικά κανάλια επικοινωνίας. Και φροντίζουμε να προσαρμοζόμαστε στα formats και στα trends κάθε μέσου, ώστε να κάνουμε storytelling και να δημιουργούμε περιεχόμενο με ενδιαφέρον, που δημιουργεί αξία, συστήνοντας τα My market και στις πιο νεαρές ηλικίες. 

 

— Πώς μεταμορφώνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις τόσο την εμπειρία του πελάτη ενός σούπερ μάρκετ όσο και τη δουλειά ενός marketing leader σε έναν τέτοιο οργανισμό;
Πολύ. Και ταυτόχρονα όχι και τόσο πολύ. Τα κανάλια μέσα από τα οποία ο καταναλωτής έχει πλέον interaction με τα brands είναι πολλά περισσότερα, εξού και η ανάγκη για omnichannel παρουσία. Τα εργαλεία που μπορούμε να αξιοποιήσου­με για να αναπτύξουμε το storytelling μας και να δημιουργήσουμε περιεχόμενο είναι πολύ πιο πρωτότυπα – και για πολλά από αυτά τα εργαλεία όπως το Generative AI, οι απορίες μας σήμερα είναι πιο πολλές από τις βεβαιότητές μας. Από την άλλη, το marketing λειτουργεί πάντα με τις ίδιες βασικές αρχές της πελατοκεντρικότητας, στις οποίες αναφερθήκαμε ήδη. Να κατα­λαβαίνεις ποιο είναι το κοινό σου. Να κα­ταλαβαίνεις τον ρόλο της μάρκας σου στη ζωή των πελατών. Να επικοινωνείς αυτόν τον ρόλο με αποτελεσματικότητα. Αυτά δεν έχουν αλλάξει και πιστεύω πως θα αποτελούν για πάντα την πυξίδα μας.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon