Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
0

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
 #quote#

Από το Μarketing Week

Mετά τη μείωση των κυκλοφοριών, οι εφημερίδες έχουν να αντιμετωπίσουν και το πρόβλημα της μειωμένης αναγνωσιμότητας, η οποία συνεχίζεται και το 2012, όπως δείχνουν τα στοιχεία της νέας Bari/Focus για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011 - Φεβρουάριος 2012 (Α 2012).

Σύμφωνα με αυτά, όλες σχεδόν οι εφημερίδες που μετράει η συγκεκριμένη έρευνα έχουν πτώση αναγνωσιμότητας, σε σχέση με το Α 2011, δηλαδή το διάστημα Σεπτέμβριος 2010 - Φεβρουάριος 2011. Οι μόνες εφημερίδες που εμφανίζουν άνοδο αναγνωσιμότητας είναι η «Real News», η οποία παρουσιάζει μέση αναγνωσιμότητα 586.000 αναγνωστών έναντι 528.000 που είχε στην αντίστοιχη περσινή μέτρηση, το ημερήσιο «Έθνος» (131.000 από 129.000 αναγνώστες), αλλά και η «Χρυσή Ευκαιρία» (344.000 από 303.000).

Για τη «Real Νews» τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας έρχονται απλά να επιβεβαιώσουν την ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει η συγκεκριμένη εφημερίδα το τελευταίο διάστημα, η οποία αποτυπώνεται και στις κυκλοφορίες.

Στην πρώτη θέση της αναγνωσιμότητας πάντως πέρασε το «Πρώτο Θέμα», με 693.000 αναγνώστες (από 770.000), ενώ την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν οι εφημερίδες «Το Βήμα της Κυριακής», με 671.000 (από 785.000), η «Καθημερινή της Κυριακής», με 625.000 (από 733.000), το «Έθνος της Κυριακής», με 586.000 (από 674.000), αλλά και η «Real News», η οποία ισοβαθμεί με το κυριακάτικο «Έθνος», με 586.000 αναγνώστες, όπως ήδη αναφέρθηκε.

Στην πρώτη 10άδα εμφανίζονται και πάλι οι δωρεάν εφημερίδες «Free Sunday» (στην 6η θέση, με 480.000 αναγνώστες, από 545.000), «City Press» (στην 8η θέση, με 269.000 αναγνώστες από 396.000), «Αthens Voice» (στην 9η θέση, με 266.000 αναγνώστες έναντι 317.000) και «Lifo» (10η, με 238.000 αναγνώστες, έναντι 272.000).


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM