Japan Tobacco International: Σταθερή εμπιστοσύνη στην Ελλάδα και μεγαλύτερες επενδύσεις

Japan Tobacco International: Σταθερή εμπιστοσύνη στην Ελλάδα και μεγαλύτερες επενδύσεις

Το νέο «ταξίδι» της JTI στον κόσμο της τεχνολογίας και της καινοτομίας βάζει την Ελλάδα ψηλότερα ως επενδυτικό προορισμό.

ADVERTORIAL

 

Γέφυρα στον νέο κόσμο των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου ρίχνει η JTI παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, συνδέοντας την πλούσια κληρονομιά της με τη σύγχρονη εναλλακτική επιλογή στην απόλαυση του καπνού. Το μεγάλο «στοίχημα» για τη στρατηγική χάραξη της πορείας της JTI θα δοθεί τα επόμενα χρόνια με την ισορροπημένη συνύπαρξη της παράδοσης, της καινοτομίας και της τεχνολογίας στον κόσμο των καπνικών, με ιδιαίτερη έμφαση στις πρωτοποριακές λύσεις στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού, ο οποίος σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στην εξέλιξη της εταιρείας. Έχοντας ως στέρεη βάση στην Ελλάδα την παραγωγική και εξαγωγική μονάδα της ΣΕΚΑΠ, ένα εργοστάσιο ευρωπαϊκών προδιαγραφών που την τελευταία διετία έχει αυξήσει την παραγωγή κατά 112%, με το 76% των προϊόντων να προορίζεται για εξαγωγές σε 9 χώρες της Ε.Ε., η JTI συνεχίζει να γράφει την επόμενη σελίδα της επιτυχημένης της ιστορίας στην Ελλάδα, δικαιώνοντας τους τίτλους του «Νο1 ξένου επενδυτή και παραγωγού προϊόντων καπνού στη Β. Ελλάδα» και του συνεπούς υποστηρικτή των Ελλήνων καπνοκαλλιεργητών, από τους οποίους αγοράζει κάθε χρόνο το 1/3 της παραγωγής τους. 

 

«Η απόφαση της JTI διεθνώς να συμπεριλάβει την Ελλάδα στην πρώτη δεκάδα των ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες προτείνεται το καινοτόμο Ploom, που εκπροσωπεί την εταιρεία στην αγορά των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου, αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη με την οποία συνεχίζουμε να περιβάλλουμε την ελληνική οικονομία, ενώ μας δικαιώνει και για την επιτυχημένη μας διαδρομή μετά την απόκτηση της ΣΕΚΑΠ το 2018», αναφέρει η κ. Γεωργία Καρούντζου, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της JTI Ελλάδας, η οποία εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία προχώρησε στη νέα αυτή επενδυτική της διαδρομή: «Η επένδυση αυτή αποτελεί μέρος της μεγάλης παγκόσμιας επένδυσης της JTI, η οποία αναμένεται να αγγίξει τα 3 δισ. ευρώ την επόμενη τριετία και, φυσικά, σχετίζεται και με την αποδοχή την οποία επιφυλάσσουν ήδη οι ενήλικες Έλληνες καταναλωτές στην κατηγορία προϊόντων θερμαινόμενου καπνού. Η κατηγορία αυτή είναι ανερχόμενη και υπάρχει χώρος για ένα πραγματικά σύγχρονο, καινοτόμο και τεχνολογικά άρτιο προϊόν. Η JTI αναγνωρίζει την αξία της τεχνολογίας και της καινοτομίας και συστήνει στον καταναλωτή το Ploom, τη δική της καλαίσθητη και τεχνολογικά άρτια πρόταση στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού. Η νέα αυτή στρατηγική απόφαση καταδεικνύει ότι η επιχειρηματική επιτυχία, η καινοτομία και η τεχνολογία μπορούν να συμβαδίζουν συμπληρωματικά με την προστασία του περιβάλλοντος και τη δημιουργία βιώσιμων πρακτικών». 

 

Πρόκειται για ένα σύγχρονο, καινοτόμο προϊόν που χρησιμοποιεί την τεχνολογία θέρμανσης Heatflow. Αυτό σημαίνει ότι έχει σχεδιαστεί με ροή αέρα για τη θέρμανση της ράβδου από το εξωτερικό προς το εσωτερικό, παράγοντας λιγότερη μυρωδιά και βελτιωμένη γευστική εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεδρίας. 

 

«Στην JTI πυξίδα μας είναι πάντα οι καταναλωτές και ο προσανατολισμός μας ακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις. Γι’ αυτό προχωράμε το επενδυτικό μας πλάνο και στην αγορά των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού, προσφέροντας νέες επιλογές στους ενήλικες καταναλωτές», υπογραμμίζει η κ. Καρούντζου για να καταλήξει ωστόσο ότι η επένδυση αυτή δεν αποτελεί απλώς μια επέκταση στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού για την εταιρεία, αλλά συνιστά και μια δυναμική εξέλιξη της στρατηγικής της JTI προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας και της καινοτομίας σε όλη την αλυσίδα παραγωγής.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon