Η EuroLeague Basketball and η Motorola ανακοινώνουν τη συνεργασία τους

Η EuroLeague Basketball and η Motorola ανακοινώνουν τη συνεργασία τους Facebook Twitter
0

Η EuroLeague Basketball και η Motorola ανακοίνωσαν μια πολυετή συμφωνία χορηγίας που θα καταστήσει τη Motorola κορυφαίο συνεργάτη για smartphone και των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων στο μπάσκετ, της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup, με διάρκεια έως το 2026. Τα νέα ανακοινώθηκαν επίσημα, στις 9 Ιανουαρίου σε μια από τις κλασικές αναμετρήσεις της Turkish Airlines EuroLeague μεταξύ των δυνάμεων της Μπάγερν Μονάχου και της Ρεάλ Μαδρίτης.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη Motorola και τη Lenovo στην διαρκώς αυξανόμενη οικογένεια στρατηγικών συνεργατών μας», δήλωσε ο Paulius Motiejunas, Euroleague Basketball CEO. «Ακριβώς όπως και η Euroleague Basketball, η Motorola είναι γνωστή για την πλούσια ιστορία, την καινοτομία και το πάθος της. Ανυπομονούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας σε μια κοινή αποστολή να φέρουμε τους ανθρώπους πιο κοντά μέσω της τεχνολογίας και του αθλητισμού».

Η Motorola, θυγατρική της Lenovo από το 2014, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας ως βασικός παράγοντας στον μετασχηματισμό της τεχνολογίας των smartphones. Η Euroleague Basketball, γνωστή για τις κορυφαίες διοργανώσεις μπάσκετ σε όλη την Ευρώπη, έχει θέσει σταθερά ως προτεραιότητα τους φιλάθλους και τη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιουργείται κατά τη διάρκεια των αγώνων της. Η συνεργασία με τη Motorola επιβεβαιώνει αυτή τη δέσμευση, με έμφαση στην ικανοποίηση των εξελισσόμενων αναγκών του τελικού χρήστη - των παθιασμένων φιλάθλων του μπάσκετ που κάνουν τις διοργανώσεις της Εuroleague πραγματικά ξεχωριστές.

Η συνεργασία με την Euroleague Basketball είναι η πιο πρόσφατη μεγάλη παγκόσμια αθλητική συνεργασία της Motorola και της Lenovo και έρχεται να συμπληρώσει τη λίστα με άλλους συνεργαζόμενους μεγάλους αθλητικούς οργανισμούς όπως η Formula 1®, η Ducati Corse, οι Chicago Bulls, οι Milwaukee Bucks, η La Liga και οι San Diego Padres, μεταξύ άλλων.

Ο Fabio Capocchi, EMEA MBG General Manager δήλωσε για τη χορηγία: «Το 2023, είδαμε τεράστια επιτυχία σε όλη την περιοχή EMEA για συνεργασίες και χορηγίες που είχαν μεγάλη απήχηση στην καρδιά των καταναλωτών. Ξεκινάμε τη νέα χρονιά με την χορηγία της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup, των κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων στο μπάσκετ. Αυτή είναι μια σημαντική ευκαιρία για τη Motorola και ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της μάρκας».

Ο Fabio Capocchi πρόσθεσε ακόμα: «Προσπαθούμε να είμαστε μια μάρκα που θέτει πάντα πρώτο τον καταναλωτή. Μέσω της πιο πρόσφατης αυτής συνεργασίας μας, έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε όσους ανήκουν στην κοινότητα της Euroleague και να τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να ζήσουν τη ζωή μέσα από το δικό τους φακό και το πάθος τους για τον αθλητισμό. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Euroleague Basketball για να κάνουμε πραγματικότητα  την κοινή μας φιλοδοξία να γίνουμε φορείς θετικών αλλαγών».

Η Lara Rodini, Global Sponsorships & Activation Director στη Lenovo, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη νέα συνεργασία με την EuroLeague Basketball, η οποία υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τη σημασία που έχει για την εταιρεία μας να είναι μέρος του αθλητικού κόσμου, τόσο για τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της Μotorola, αλλά και την θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι δύο εταιρείες μοιράζονται σημαντικές κοινές αξίες όπως το  πάθος, τα ισχυρά κίνητρα, την αφοσίωση, την εστίαση στο αποτέλεσμα και το ομαδικό πνεύμα και θα συνεργαστούμε μαζί σε έναν κόσμο όπου οι φίλαθλοι αντιπροσωπεύουν μια μακρά ιστορία ανθρώπινων, αθλητικών, κοινωνικών και ηθικών αξιών».

Η Lara Rodini πρόσθεσε: «Η χορηγία της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup αντιπροσωπεύει για μας μία τεράστια ευκαιρία να συνδέσουμε μεταξύ τους χιλιάδες ανθρώπους –παθιασμένους φιλάθλους που ζουν σε διάφορες χώρες– δίνοντάς τους τη δυνατότητα να πουν την ιστορία τους όπως αυτοί τη βλέπουν.

Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει επίσης στη Motorola να δημιουργήσει αποκλειστικό περιεχόμενο και να προσκαλέσει τους φίλαθλους σε όλο τον κόσμο να γιορτάσουν τον ενθουσιασμό των καλύτερων του ευρωπαϊκού μπάσκετ, δημιουργώντας στιγμιότυπα  με απήχηση και διάρκεια στον χρόνο».

«Με μεγάλο ενθουσιασμό ανακοινώνω τη συνεργασία μας με τη Motorola, μια από τις πιο εμβληματικές μάρκες τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, που μοιράζεται τις βασικές αξίες μας και την προσέγγισή μας που έχει πάντα στο επίκεντρο τους φίλαθλους και, τέλος,  τη συνεχή καινοτομία. Η Euroleague Basketball είναι υπερήφανη για την εκτεταμένη παρουσία της στην Ευρώπη, που μας καθιστά έναν από τους λίγους οργανισμούς που είναι ικανοί να προσφέρουν μια πραγματικά πανευρωπαϊκή πλατφόρμα." δήλωσε ο Gawain Davies, Senior Director Corporate Partnerships & Licensing της Euroleague. "Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Motorola για να προσφέρουμε μια βελτιωμένη εμπειρία για τους οπαδούς της Euroleague στις διάφορες αγορές που δραστηριοποιούμαστε».

Ως μέρος της συμφωνίας, η εμβληματική Motorola θα εμφανίζεται σε όλα τα παιχνίδια της EuroLeague και του EuroCup, εντός και εκτός γηπέδου, καθώς και στις ψηφιακές πλατφόρμες και το περιεχόμενο των διοργανώσεων.

Περαιτέρω πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να αναβαθμίσουν την εμπειρία των οπαδών της EuroLeague και του EuroCup μέσω της ευρύτερης υποδομής τεχνολογικών δυνατοτήτων της Lenovo και της Motorola, θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Αυτή η συνεργασία μεταξύ της Euroleague Basketball και της Motorola σηματοδοτεί την κοινή αφοσίωση των δύο μερών στην υπέρβαση των ορίων της καινοτομίας, διατηρώντας παράλληλα τους φιλάθλους στην καρδιά του παιχνιδιού. Καθώς η συνεργασία θα ξεδιπλώνεται σε βάθος χρόνου, και οι δύο οργανισμοί είναι ενθουσιασμένοι που θα παρουσιάσουν πρωτοποριακές εξελίξεις που θα ενισχύσουν την εμπειρία των φιλάθλων στον κόσμο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Σημειώνεται ότι ανάμεσα στις 18 ομάδες που ρίχνονται στη μάχη της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης της Euroleague Basketball βρίσκονται ο Ολυμπιακός και o Παναθηναϊκός, δύο μεγάλα ονόματα την ιστορία της διοργάνωσης, ενώ στο ΕuroCup συμμετέχει o Άρης, όπου ευελπιστεί να εδραιωθεί μετά από πολυετή απουσία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM