Ένας φούρνος στην Καλιφόρνια που κατήγγειλε ότι η εταιρεία Τesla δεν πλήρωσε μια παραγγελία χιλιάδων δολαρίων που είχε κάνει δήλωσε ότι εν τέλει ο λογαριασμός τακτοποιήθηκε αφού ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ υποσχέθηκε ότι θα «αποκαταστήσει τα πράγματα» στην συνέντευξη τύπου που έδωσε αφού το περιστατικό βγήκε στην δημοσιότητα.
Όλα ξεκίνησαν όταν η εταιρεία Tesla του Ίλον Μασκ έκανε μια παραγγελία για 4.000 πίτες σε έναν φούρνο με το όνομα «Giving pies» στο Σαν Χοσέ. Στη συνέχεια όμως ακύρωσαν την παραγγελία και όχι μόνο δεν αποπλήρωσαν τον λογαριασμό αλλά δεν κάλυψαν ούτε τα έξοδα του φούρνου για την αγορά των πρώτων υλών, όπως αποκάλυψε στο Instagram ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.
Την Δευτέρα, σύμφωνα με το Guardian η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης είπε ότι «Η Tesla μόλις πλήρωσε τις 2.000 δολάρια». Αυτό ήρθε μετά την απάντηση του Ίλον Μασκ στο Χ όπου δεσμεύτηκε ότι θα λύσει το ζήτημα. «Μόλις άκουσα για αυτό. Θα αποκαταστήσω το πρόβλημα με το φούρνο», έγραψε ο δισεκατομμυριούχος.
Το περιστατικό συνέβη όταν ο φούρνος έλαβε μια παραγγελία τελευταία στιγμή από την εταιρεία Tesla την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για 2.000 πίτες. Η παραγγελία αυτή θα κόστιζε 6.000 δολάρια. Στη συνέχεια, η εταιρεία διπλασίασε την παραγγελία στις 4.000 πίτες -με συνολικό κόστος 12.000 δολάρια- πριν τελικά την ακυρώσει χωρίς να πληρώσει ούτε σεντ!
Η μικρή αυτή επιχείρηση, όπως αποκάλυψε στο Instagram ο ιδιοκτήτης Voahangy Rasetarinera έπρεπε να ακυρώσει άλλες παραγγελίες την εορταστική αυτή περίοδο για να αναλάβει να διεκπεραιώσει την παραγγελία της Tesla. Ακόμα, αγόρασε προμήθειες και προσάρμοσε το πρόγραμμα του προσωπικού, διαδικασίες για τις οποίες δεν αποζημιώθηκε.
«Για μένα, ήταν σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla έδινε προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της υπευθυνότητα, αγνοώντας τα προς το ζην ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ», είπε η ιδιοκτήτρια του φούρνου.
Με πληροφορίες από Guardian