Οι σάλτσες μαγειρικής Cook at Home αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024»

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024» Facebook Twitter
0

Το Cook at Home, δημιούργημα της βιομηχανίας τροφίμων Provil, εμπνέεται από τη σημασία του καλού φαγητού για τη ζωή των Ελλήνων και έχει σαν αποστολή του να διαδώσει τις γεύσεις και τη διατροφική αξία της ελληνικής κουζίνας.

Οι σάλτσες μαγειρικής COOK at HOME αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2024» Facebook Twitter

Δημιούργησε λοιπόν, μία μοναδική σειρά σαλτσών για να μαγειρεύουμε αγαπημένα φαγητά της ελληνικής κουζίνας στην κατσαρόλα, στο τηγάνι και στο φούρνο, χωρίς το άγχος του προγραμματισμού και τη φασαρία της προετοιμασίας μέσα στην κουζίνα.

Οι σάλτσες Cook at Home έφεραν επανάσταση στον τρόπο που μαγειρεύουμε, γιατί συγκεντρώνουν μέσα σε ένα μπουκαλάκι όλα τα υλικά που χρειαζόμαστε στις σωστές αναλογίες για να απολαμβάνουμε νόστιμο φαγητό στο καθημερινό μας τραπέζι. Κάθε συσκευασία Cook at Home περιέχει φυσικά υλικά της ελληνικής κουζίνας –με μοναδικούς συνδυασμούς μυρωδικών, βοτάνων και μπαχαρικών–, χωρίς συντηρητικά και χρωστικές.

Η ανάδειξή του από τους Έλληνες καταναλωτές ως «Προϊόν της Χρονιάς 2024*» γέμισε με ενθουσιασμό και ικανοποίηση τους ανθρώπους του COOK at HOME, επιβραβεύοντας τις προσπάθειές τους και ενισχύοντας την αισιοδοξία τους για το μέλλον.

Τα προϊόντα Cook at Home είναι διαθέσιμα στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market πανελλαδικής εμβέλειας, καθώς επίσης σε καταστήματα mini market, κρεοπωλεία και επιλεγμένα καταστήματα delicatessen.

*με βάση την ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από την Circana σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα.

Cook at Home / Έτσι μαγειρεύουμε σήμερα   https://cookathome.gr/

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM