Πληρωμένοι εκτελεστές, αιμοσταγείς δολοφόνοι και σιωπηλοί μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους

Πληρωμένοι Εκτελεστές, Αιμοσταγείς Δολοφόνοι και Σιωπηλοί Μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους Facebook Twitter
Για νυχτόβιους σινεφίλ και εραστές της ‘80s παραγωγής τρόμου, η MaXXXine του Τάι Γουέστ έρχεται για να προσφέρει τα απαραίτητα, κλείνοντας (;) αισίως μια ανέλπιστη τριλογία, αλλά όχι απαραίτητα και το franchise.
0

Έχοντας «ξεκουράσει» κριτικούς και κινηματογραφικούς ανταποκριτές πέρσι στο φεστιβάλ Βενετίας, προσφέροντας μια δροσιά ελαφρότητας εντός του φεστιβαλικού… καύσωνα, το Hit Man του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ έρχεται στα εγχώρια θερινά σινεμά για να αποτελέσει μια ασφαλή επιλογή αβαρούς διασκέδασης.

Ο Γκλεν Πάουελ για πρώτη φορά επιδεικνύει σημάδια πρωταγωνιστικού χαρίσματος, το crash test έρχεται την επόμενη εβδομάδα με το Twisters.

Για νυχτόβιους σινεφίλ και εραστές της ‘80s παραγωγής τρόμου, η MaXXXine του Τάι Γουέστ έρχεται για να προσφέρει τα απαραίτητα, κλείνοντας (;) αισίως μια ανέλπιστη τριλογία, αλλά όχι απαραίτητα και το franchise.

Όσοι θέλουν να κινηθούν σε ανάλογα μονοπάτια, αλλά με arthouse επίστρωση, μπορούν να στραφούν στο Vincent Must Die, μια ταινία όπου χωρίς αιτία κι αφορμή άνθρωποι επιτίθενται στον άτυχο κεντρικό χαρακτήρα. Η ταινία έρχεται από την Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών.

Πληρωμένοι Εκτελεστές, Αιμοσταγείς Δολοφόνοι και Σιωπηλοί Μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους Facebook Twitter
Την ίδια εβδομάδα με τα παραπάνω κυκλοφορεί και το Rear Window σε επανέκδοση.

Οι Ολιβιέ Νακάς και Ερίκ Τολεντανό έσπασαν ταμεία και έκλεψαν καρδιές με τους Άθικτους, όχι μόνο στη Γαλλία, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, ανάμεσά τους και στη χώρα μας, κι από τότε προσπαθούν να επαναλάβουν την επιτυχία, αλλά κάτι δεν τους πετυχαίνει στην εκτέλεση της συνταγής. Ίσως έχουν καλύτερη τύχη με το Α Difficult Year, όπου επιστρατεύουν δύο δυνατά ονόματα της νέας γενιάς της γαλλικής κωμωδίας και έχουν με το μέρος τους την πολιτική συγκυρία.   

Την ίδια εβδομάδα με τα παραπάνω κυκλοφορεί και το Rear Window σε επανέκδοση. Καμία άλλη ταινία δεν όρισε τη σχέση μας με το μέσο, δεν ανέδειξε τον ενδιάθετο σαδομαζοχισμό της σινεφιλίας, δεν εννοιολόγησε το «βλέμμα», όπως το αριστούργημα του Χίτσκοκ, μια ταινία που συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Να το (ξανα)δείτε οπωσδήποτε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπουργείο Πολιτισμού: Η ανακοίνωση για την οικία του Άγγελου Τερζάκη στο Ναύπλιο

Πολιτισμός / Υπουργείο Πολιτισμού: Δεν πωλούνται τουριστικά είδη στην οικία του Άγγελου Τερζάκη στο Ναύπλιο

Τι εξηγεί το υπουργείο Πολιτισμού για την απαλλοτρίωση και αποκατάσταση της οικίας του Άγγελου Τερζάκη που αποκτήθηκε από το ελληνικό δημόσιο το 2020 έναντι τιμήματος 490.000 ευρώ
LIFO NEWSROOM
Ένα καλοδιατηρημένο μαρμάρινο άγαλμα του Ερμή ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στη Βουλγαρία

Πολιτισμός / Ένα καλοδιατηρημένο μαρμάρινο άγαλμα του Ερμή ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στη Βουλγαρία

Αρχαιολόγοι δηλώνουν ότι οι κάτοικοι της Ηράκλειας Σιντικής πιθανότατα προσπάθησαν να διατηρήσουν το άγαλμα, ακόμη και μετά την εγκαθίδρυση του Χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία
LIFO NEWSROOM
Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία: Μια «δραματουργία του επείγοντος» που ενορχηστρώνει ο Νίκος Διαμαντής

Πολιτισμός / Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία: Μια «δραματουργία του επείγοντος» που ενορχηστρώνει ο Νίκος Διαμαντής

Οι δράσεις της τριήμερης παράστασης – εγκατάστασης που διοργανώνει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, στις 5, 6 και 7 Ιουλίου.
LIFO NEWSROOM