ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου η νέα καμπάνια κατά του εκφοβισμού που δημιούργησε η Leo Burnett για την Oral-B και την ψηφιακή πλατφόρμα Live Without Bullying, η οποία ειδικεύεται στη δωρεάν παροχή online συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.
Με το μήνυμα «Ανοίγουμε τα στόματα», η Leo Burnett εστιάζει στις σοβαρές επιπτώσεις που έχει ο εκφοβισμός σε μικρές ηλικίες, οδηγώντας σε παιδιά που φοβούνται να εκφραστούν, να ακουστούν και να χαμογελάσουν.
Η καμπάνια αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του ελληνικού κοινού αναφορικά με τη βαρύτητα του θέματος, ώστε να αναδείξει τη σημασία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, στο οποίο όχι μόνο θα ακουστούν οι φωνές των παιδιών, αλλά θα λάβουν και ουσιαστική στήριξη τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι καθηγητές και οι γονείς τους. Σε αυτό το πλαίσιο η Oral-B έρχεται να προσφέρει ένα τέτοιο ασφαλές περιβάλλον σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα της Ελλάδας, μέσα από τη συνεργασία της με το Live Without Bullying.
Τη σκηνοθεσία της κεντρικής ταινίας έκανε ο δημοφιλής σκηνοθέτης Βασίλης Κεκάτος, ενώ τα digital videos σκηνοθέτησε ο νεοεμφανιζόμενος και πολλά υποσχόμενος σκηνοθέτης Νίκος Κολιούκος, σε παραγωγή της TopCut – Modiano.