«Life’s Good»: Το μήνυμα της LG Electronics είναι μια πρό(σ)κληση αισιοδοξίας για μια καλύτερη ζωή
Η Τώνια Αθανασέλλη, Marketing Manager, Corporate & Digital της LG Electronics Hellas μιλά για τη νέα καμπάνια «Optimism your Feed», τις πρωτοβουλίες ΕΚΕ, τις δεσμεύσεις για βιωσιμότητα και το διαχρονικό όραμα της εταιρίας.
ADVERTORIAL
Το μήνυμα «Life’s Good» που συνοδεύει διαχρονικά την LG Electronics σε παγκόσμιο επίπεδο δεν είναι καθόλου τυχαίο- είναι μια πρό(σ)κληση αισιοδοξίας, κινητήριος δύναμη και βασική αρχή σε ό,τι κάνει και πρεσβεύει, με αποτέλεσμα από το 1958, όταν ιδρύθηκε, μέχρι σήμερα να βελτιώνει σταθερά την καθημερινότητά μας μέσω των premium προϊόντων της.
Πρόκειται, άλλωστε, για μια εταιρεία που με την καινοτομία, την τεχνολογία αιχμής και τη βιωσιμότητα να αποτελούν τους τρεις βασικούς παράγοντες, οι οποίοι συνθέτουν το DNA της, έχει καταφέρει να υποστηρίζει όλα αυτά τα χρόνια, το όραμα για μια καλύτερη ζωή, όχι μόνο μέσω των προϊόντων της αλλά και μέσω των δράσεών της.
«Οι πρόσφατες πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε, όπως η πανδημία, μας έδειξαν ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη να επενδύουμε σε όσα μας αφορούν ουσιαστικά και μας βοηθούν έμπρακτα στο να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη», σημειώνει σχετικά η Τώνια Αθανασέλλη, Marketing Manager, Corporate & Digital της LG Electronics Hellas, για το βασικό σημείο στο οποίο εστιάζει η LG Electronics σε επίπεδο επικοινωνίας, που μιλά στη συνέχεια το concept πίσω από τη νέα καμπάνια «Optimism your Feed», με ποιους τρόπους προσπαθεί η εταιρεία να επηρεάσει θετικά την κοινωνία, τις κύριες πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) που υλοποιεί αλλά και τη δέσμευση για τη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη.
«Η νέα καμπάνια μοιράζεται τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG Electronics, και τη δέσμευσή της να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life's Good. Το όραμα της LG Electronics είναι να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους καταναλωτές που να εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Στόχος μας είναι να ενισχύουμε την επικοινωνία μας μαζί τους, μοιραζόμενοι με ειλικρίνεια τη βασική μας αξία και το μήνυμα του Life's Good. Ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία, που μεταφέρεται σε όλον τον κόσμο σε διάφορα σημεία επαφής μαζί του», αναφέρει για την ιδέα της νέας παγκόσμιας καμπάνιας, που έχει στόχο να μεταφέρει το μήνυμα Life's Good, να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη, να εμπνεύσει το κοινό και να το ενθαρρύνει να προσεγγίζει τη ζωή με αισιόδοξη στάση.
Γιατί αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να κάνει η καμπάνια με τίτλο «Optimism your Feed», να μεταδώσει την αισιοδοξία στα social media, καλώντας τους χρήστες να αλληλοεπιδρούν ενεργά με πιο θετικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο.
«Το όραμα της LG Electronics είναι να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους καταναλωτές που να εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους»
«Η συνεργασία της LG Electronics με influencers παγκόσμιου βεληνεκούς για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου για το TikTok, με πάνω από 20 βίντεο μικρής διάρκειας, από motivational μέχρι feel-good περιεχόμενο, είναι μια κίνηση ευθυγραμμιζόμενη με την πρωτοβουλία Life's Good που ξεκίνησε πέρυσι, ώστε οι χρήστες να βλέπουν περισσότερες θετικές και εμψυχωτικές αναρτήσεις. Επιπλέον, μέσω των επίσημων social media της LG Electronics, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το LG Finger Heart Filter και το Life's Good Sticker Package, προσαρμοσμένες για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, καλούν του χρήστες να συμμετέχουν στην καμπάνια και να προάγουν την αισιοδοξία με νέους και συναρπαστικούς τρόπους», εξηγεί.
Η Τώνια Αθανασέλλη μίλησε επίσης για τις πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) που υλοποιεί η LG Electronics, προκειμένου να υποστηρίζει τις τοπικές κοινότητες και να συμβάλει στην υποστήριξη ευάλωτων ομάδων. Η συνεργασία με την Ithaca Laundry και η υποστήριξη όλων των δράσεών της, με στόχο να βελτιώσει την καθημερινότητα των αστέγων της Αθήνας και να προσφέρει ευκαιρίες επανένταξης, ώστε να μειωθεί ο κοινωνικός αποκλεισμός που υφίστανται, είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Παραμένοντας πιστή στη φιλοσοφία της και στις υψηλές αξίες που προάγουν το κοινό καλό με επίκεντρο τον άνθρωπο και με σεβασμό προς όλους έχει αποφασίσει, άλλωστε, να συμμετέχει ενεργά στην τοπική κοινωνία, και με δράσεις έκτακτης υποστήριξης των ανθρώπων που διαβιούν σε συνθήκες αστεγίας, όπως για παράδειγμα μοιράζοντας τον χειμώνα ρουχισμό σε κεντρικά σημεία της πόλης.
«H LG Electronics είναι μια εταιρεία ευαισθητοποιημένη, που δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για το κοινωνικό σύνολο. Έχει ανάγκη να υποστηρίζει ενέργειες που δίνουν ελπίδα και θέλει να προσφέρει μια καλύτερη ζωή σε όσους το έχουν ανάγκη. Έτσι, με αυτόν τον γνώμονα προέκυψε η συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Ithaca Laundry, που μετράει πάνω από 7 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων έχει εξοπλίσει το laundry van με 2 πλυντήρια και 2 στεγνωτήρια, ενώ έχει προσφέρει 10 επιπλέον LG συσκευές στο Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων, συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στην αποστολή της ΜΚΟ και στην προσφορά αγάπης και αλληλεγγύης», προσθέτει.
«Οι πρόσφατες πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε, όπως η πανδημία, μας έδειξαν ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη να επενδύουμε σε όσα μας αφορούν ουσιαστικά και μας βοηθούν έμπρακτα στο να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη»
Φυσικά, οι πρωτοβουλίες της LG Electronics δεν σταματούν εκεί, αφού στο πλαίσιο βιωσιμότητας, έχει δεσμευτεί μεταξύ άλλων να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να προωθήσει την αειφορία σε όλα τα επίπεδα δραστηριότητάς της, από την παραγωγή μέχρι τη διανομή των προϊόντων της.
«Η LG Electronics, με στόχο τη δημιουργία μιας καλύτερης ζωής για όλους, συνεχίζει να επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα και να δημιουργεί ένα καλύτερο μέλλον για τους ανθρώπους, την κοινωνία και τον πλανήτη, έχοντας αναπτύξει και εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη βιωσιμότητα, η οποία περιλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ενώ έχει πολλαπλές διακρίσεις όλα αυτά τα χρόνια για τις προσπάθειές της», υπογραμμίζει η Τώνια Αθανασέλλη.
Συγκεκριμένα, όπως εξηγεί, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επιτύχει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030, ευθυγραμμιζόμενη με τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας και τις προσπάθειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. «Αυτός ο στόχος συνεπάγεται σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, τόσο στις παραγωγικές διαδικασίες όσο και κατά τη διάρκεια της χρήσης των προϊόντων. Αντίστοιχα, η ενεργειακή απόδοση των προϊόντων της LG Electronics βοηθά στη μείωση του αποτυπώματος, ενώ ο σχεδιασμός των προϊόντων πραγματοποιείται με αυτόν τον γνώμονα», λέει.
«Πιστεύουμε ότι η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο ηθικά σωστή, αλλά και σημαντική για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία μας ως εταιρεία»
Επιπλέον, η LG Electronics επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη για τη δημιουργία προϊόντων που χρησιμοποιούν λιγότερα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. «Επίσης, προωθούμε την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των υλικών σε όλη την γκάμα, π.χ. τα LG soundbars σχεδιάζονται με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών», συμπληρώνει, τονίζοντας πως το Παγκόσμιο Πρότυπο Ανακύκλωσης πιστοποιεί ότι το ύφασμα καλυμμάτων πολυεστέρα κατασκευάζεται από πλαστικές φιάλες, ενώ χρησιμοποιείται ανακυκλωμένο πλαστικό στα εξαρτήματα. Αντίστοιχα, εφαρμόζει προγράμματα για την ανακύκλωση ηλεκτρονικών αποβλήτων, τόσο μέσω της συλλογής και ανακύκλωσης των παλιών μας προϊόντων, όσο και μέσω της ανάπτυξης προϊόντων που είναι πιο εύκολα ανακυκλώσιμα, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι τα ηλεκτρονικά απόβλητα διαχειρίζονται υπεύθυνα και ανακυκλώνονται κατάλληλα.
«Αυτές οι πρωτοβουλίες είναι μέρος της ευρύτερης δέσμευσής μας για την προώθηση της περιβαλλοντικής ευθύνης σε όλα τα επίπεδα της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Πιστεύουμε ότι η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο ηθικά σωστή, αλλά και σημαντική για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία μας ως εταιρεία», καταλήγει.