Creatorshop.gr: O Panos Dent και οι youtubers αλλάζουν τα δεδομένα στο ελληνικό Creator Economy
Το μεγαλύτερο εμπορικό hub στην Ελλάδα αποκλειστικά για creators, γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ digital και physical experience.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η δημιουργία περιεχομένου δεν είναι απλά μια νέα μορφή ψυχαγωγίας—είναι μια βιομηχανία εκατομμυρίων που αλλάζει τον τρόπο που η νέα γενιά καταναλώνει και αλληλεπιδρά με τα brands. Στην Ελλάδα, το 80% των παιδιών της Generation Alpha ακολουθεί και καταναλώνει περιεχόμενο από τους YouTubers και gamers του Creatorshop, αναδεικνύοντάς τους σε βασικούς opinion leaders. Οι Έλληνες creators που συμμετέχουν στο Creatorshop.gr με πάνω από 1,2 εκατομμύρια followers ηλικίας 6-15 ετών, έχουν τεράστια επιρροή στις νεαρές ηλικίες που γεννήθηκαν και μεγαλώνουν σε έναν αποκλειστικά ψηφιακό κόσμο.
Panos Dent: Από οδοντίατρος σε έναν από τους πιο επιτυχημένους Έλληνες YouTubers
Η πορεία του Παναγιώτη Ευταξία (Panos Dent), του πρωτεργάτη του Creatorshop.gr είναι ένα case study επιχειρηματικότητας και προσαρμογής στις νέες τάσεις: Από επαγγελματίας οδοντίατρος, έγινε ένας από τους πιο επιτυχημένους Έλληνες YouTubers και πρωτοπόρος του creator economy στην Ελλάδα.
Ο Panos Dent αναγνώρισε νωρίς τη δύναμη του digital content και της αλληλεπίδρασης με το κοινό, χτίζοντας ένα από τα πιο αφοσιωμένα fanbases στην ελληνική σκηνή με πάνω από 2 εκ. Followers στα κανάλια του. Αλλά δεν σταμάτησε εκεί—είδε το μέλλον του creator commerce και ένωσε τις δυνάμεις του με άλλους creators απο το χώρο του gaming για να δημιουργήσει το πρώτο ελληνικό marketplace αποκλειστικά αφιερωμένο στους content creators.
«Δεν ήταν ποτέ μόνο τα views. Το σημαντικότερο είναι η σχέση με το κοινό. Θέλαμε να φτιάξουμε κάτι που δεν είναι απλώς ένα e-shop, αλλά ένας χώρος όπου τα παιδιά γίνονται κομμάτι της δημιουργικής μας πορείας». σημειώνει ο Panos Dent.
Πέρα από την επαγγελματική του πορεία, ο Panos Dent παντρεύτηκε πρόσφατα την Κωνσταντίνα, επίσης gaming youtuber και έκαναν οικογένεια. Μαζί με την ομάδα του δεν προωθούν ακραίο περιεχόμενο, αλλά κρατούν το YouTube ένα ασφαλές, διασκεδαστικό και δημιουργικό περιβάλλον για τη νέα γενιά.
Creatorshop.gr: Το Marketplace που έφερε τα Creator Brands στην Ελλάδα
Το Creatorshop.gr δεν είναι απλώς ένα marketplace. Είναι το πρώτο και μεγαλύτερο εμπορικό hub στην Ελλάδα αποκλειστικά για creators, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στο digital και το physical experience.
Με ένα φυσικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και μέσα από exclusive συνεργασίες με 20 Έλληνες YouTubers και gamers, όπως οι PanosDent, Mr. Antouon, Alekkun, Konstantina, W1ndz, Kristy, DK, Javou, Giannuba και πολλοί άλλοι, το Creatorshop.gr μετατρέπει το ψηφιακό community σε μια real-life κοινότητα με engagement που πάει πέρα από τα likes και τα views.
Creatorshop On Tour: Από τον ψηφιακό κόσμο σε “Ιn Real Life Experiences”
Το Creatorshop.gr, σε συνεργασία με το 360 digital agency Media Planners, πήγε το creator engagement ένα βήμα παραπέρα με το Creatorshop On Tour. Τα live meetups, που ξεκίνησαν σχεδόν αυθόρμητα, έγιναν ένα φαινόμενο, με χιλιάδες fans να συγκεντρώνονται για να συναντήσουν τους αγαπημένους τους YouTubers.
Live Gaming Shows, challenges και διαδραστικά παιχνίδια που παρακολουθούν κατά μέσο όρο πάνω από 5.000 οικογένειες σε κάθε event συνθέτουν το μωσαϊκό των εκδηλώσεων.
H επιτυχία δεν είναι τυχαία αφού το IRL (In Real Life Experiences), είναι μεγάλο trend το 2025. Το κοινό ζητάει από τα Brands να δημιουργούν πραγματικές φυσικές εμπειρίες που μπορεί να παρευρεθεί και να ποστάρει online την εμπειρία του.
Όπως περιγράφει ο Ανδρέας Γρυπάρης, CEO της Media Planners:
«Η πιο mind-blowing στιγμή ήταν όταν κάναμε το πρώτο event με τον Panos Dent στις νεροτσουλήθρες της Κορίνθου. Χωρίς πολλή διαφήμιση, φτάσαμε και είδαμε 5.000 άτομα συγκεντρωμένα, με την Τροχαία Κορίνθου να προσπαθεί να ελέγξει 2.000 αυτοκίνητα! Εκεί συνειδητοποιήσαμε τη δύναμη της δημιουργικής κοινότητας».
Το πρώτο event του Creatorshop OnTour στις νεροτσουλήθρες της Κορίνθου
Καινοτόμα στοιχεία που κάνουν το Creatorshop On Tour μοναδικό:
- Τα διαδραστικά live shows πάνω στη σκηνή με τους creators να δημιουργούν interactive περιεχόμενο πάνω στη σκηνή και να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.
- Το Creatorshop Van: Ένα ειδικά διαμορφωμένο van που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα, μεταφέροντας τους creators αλλά και το merch τους. Δεν πρόκειται απλώς για ένα μέσο μεταφοράς, αλλά για ένα κινούμενο brand experience, γεμάτο δραστηριότητες και backstage υλικό από τα ταξίδια των influencers.
- Το Mobile Shop: Σε κάθε στάση του tour, η ομάδα στήνει ένα pop-up κατάστημα έξω από το event, δίνοντας στους fans τη δυνατότητα να αγοράσουν limited edition προϊόντα επί τόπου. Οι πωλήσεις σε κάθε event αγγίζουν πρωτοφανή νούμερα, αποδεικνύοντας ότι οι νέες γενιές προτιμούν το hybrid commerce, όπου το φυσικό shopping συναντά το digital hype.
Από τα Meetups στο Σινεμά: “Αντίπαλοι για Καλό” και το νέο μοντέλο ψυχαγωγίας
Η επιτυχία του Creatorshop On Tour οδήγησε στο επόμενο μεγάλο βήμα: την πρώτη ελληνική ταινία με YouTubers, “Αντίπαλοι για Καλό”. Η ταινία, όπου συμμετείχαν έξι gaming YouTubers, δημιούργησε ένα νέο entertainment format, με sold out προβολές και πάνω από 10.000 εισιτήρια σε όλη την Ελλάδα.
«Αυτό που καταφέραμε με την ταινία είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα. Δείξαμε ότι το YouTube μπορεί να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη με επιτυχία. Και αυτή είναι μόνο η αρχή!» σημειώνει ο Panos Dent.
Η τελευταία προβολή θα γίνει στις 22 Μαρτίου στα Village Cinemas στο Ρέντη, επισφραγίζοντας ένα ταξίδι που ξεκίνησε από ένα απλό e-shop και εξελίχθηκε σε κάτι πολύ μεγαλύτερο.