Το Facebook, σε μια προσπάθεια να επανακτήσει τη Γενιά Z, σχεδιάζει να μετασχηματιστεί σε ένα εργαλείο που θα βοηθά τους νέους να διαχειρίζονται καλύτερα την ενήλικη ζωή τους. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πρόσφατα μια ανασχεδιασμένη εκδοχή της, βασισμένη σε αυτό που πιστεύουν τα στελέχη της ότι οι νέοι ενήλικες θέλουν περισσότερο.
Ο ανασχεδιασμός περιλαμβάνει τη συγκέντρωση τοπικού περιεχομένου και συστάσεων, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να απαντά σε συνήθεις ερωτήσεις μέσα σε ομάδες του Facebook και τη δυνατότητα για μη χρήστες να επιβεβαιώνουν τη συμμετοχή τους σε εκδηλώσεις του Facebook.
Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες. Ο Tom Alison, επικεφαλής του Facebook, δήλωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας τα τελευταία χρόνια βασίστηκε σε δύο παράγοντες: τι θέλουν οι νέοι από μια κοινωνική εφαρμογή και πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία τους.
Στόχος είναι να προσελκύσουν τη Γενιά Z, οι οποίοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να βρουν συγκατοίκους, να κάνουν οικονομικές αγορές και να συμμετέχουν σε ομάδες που αντικατοπτρίζουν τα ενδιαφέροντά τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει την προσθήκη καρτέλας «Local», που δοκιμάζεται σε μεγάλες αμερικανικές πόλεις, και προβάλλει τοπικές δραστηριότητες και συστάσεις.
Επιπλέον, η πλατφόρμα προσθέτει μια καρτέλα βίντεο πλήρους οθόνης για Facebook Reels, παρόμοια με το TikTok, καθώς και τη λειτουργία «Matchmaker», που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν swipe για λογαριασμό των φίλων τους στο Facebook Dating.
Αναλυτές αναφέρουν ότι οι νέοι ενήλικες βλέπουν το Facebook ως μια πλατφόρμα για τη δημιουργία σχέσεων και σύνδεση με ανθρώπους που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα. Η Colleen McClain, ερευνήτρια του Pew Research Center, σημείωσε ότι, ενώ οι νέοι χρησιμοποιούν πολλές πλατφόρμες για ψυχαγωγία, οι κοινοτικές λειτουργίες του Facebook ξεχωρίζουν.
Νέοι χρήστες, όπως η 24χρονη Cami Thorstenson και η 23χρονη Erin Carter, περιγράφουν το Facebook ως έναν πιο κλειστό και «γειτονικό» χώρο σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες. Η Meta έχει αναγνωρίσει ότι η διατήρηση του ενδιαφέροντος των νεότερων χρηστών είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον της πλατφόρμας, και ο ανασχεδιασμός στοχεύει να προσφέρει στους νέους εργαλεία για να πλοηγηθούν στην ενήλικη ζωή.
Με πληροφορίες από CNBC