Σε αναβρασμό βρίσκεται ακόμα μία φορά το τελευταίο διάστημα ο ΟΣΕ, μετά την παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας.
Αποκαλύπτοντας το περιεχόμενο της αναφοράς του μηχανοδηγού του Intercity 57 που υπεβλήθη το απόγευμα της Δευτέρας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, εξήγησε πώς έγινε το περιστατικό.
Όπως αναφέρει ο μηχανοδηγός του Intercity 57, το απόγευμα της Δευτέρας, ακούγοντας από την επικοινωνία ότι υπάρχει ακινητοποιημένος συρμός στον Κορινό και καθώς το Intercity ακολουθούσε, ο ίδιος επικοινώνησε τηλεφωνικά, από το κινητό του τηλέφωνο με τον συνάδελφό του στο σταματημένο τρένο και επιβεβαίωσε το περιστατικό, χαμηλώνοντας ταυτόχρονα την ταχύτητά του. Καθώς κινούνταν πλέον με χαμηλή ταχύτητα, παρατήρησε ότι το φανάρι που βρίσκεται πριν τον σταθμό του Κορινού ήταν πράσινο, αντί για κόκκινο, ως όφειλε να είναι. Εν τω μεταξύ, πλησιάζοντας το φανάρι, η βλάβη του σταματημένου τρένου αποκαταστάθηκε και εκείνο ξεκίνησε από τον σταθμό. Ο οδηγός του Intercity 57 ανέφερε επίσης πως καθώς συνέχισε να κινείται προς τον σταθμό και μετά την αναφορά του συναδέλφου του πως το τρένο ξεκινά από τον σταθμό, το φανάρι έγινε πορτοκαλί και στη συνέχεια κόκκινο, όπως δήλωσε ο κ. Τερεζάκης, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον Σκάι.
Η αναφορά του μηχανοδηγού αξιολογήθηκε πως «έχει μία βάση και πρέπει να εξεταστεί» και γι' αυτόν τον λόγο το περιστατικό ερευνάται, δήλωσε ο κ. Τερεζάκης, εξηγώντας ότι άμεσα άρχισαν οι δοκιμές στο σύστημα: «Μέχρι σήμερα έχουμε προσπαθήσει καμιά 15αριά-20 φορές και ό,τι κι αν του κάνουμε το φανάρι γίνεται κόκκινο, δεν μπορούμε να το ξεγελάσουμε». Ο ίδιος συμπλήρωσε πάντως πως συνεχίζονται τα τεστ που επιβάλλονται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Σχολιάζοντας τη συνήθεια των μηχανοδηγών να μην εμπιστεύονται το σύστημα και να επικοινωνούν μεταξύ τους με κινητά τηλέφωνα για να εξακριβώσουν εάν είναι ασφαλής η διέλευση των τρένων, ο κ. Τερεζάκης είπε: «Δικαιολογώ τον φόβο τους ύστερα από όσα έχουν γίνει στα Τέμπη. Στη θέση τους αν ήμουνα, προφανώς θα φοβόμουνα».
Τέλος, ο κ. Τερεζάκης αναφέρθηκε σε αντίστοιχο περιστατικό που 2023, που παρουσιάζεται, όπως είπε, ως «δεύτερη παρ' ολίγον σύγκρουση»: Δεν έχει γίνει παρόμοιο περιστατικό το 2023. Τότε το ένα τρένο ήταν σταματημένο λόγω ηλεκτροκίνησης, το άλλο ήταν επίσης σταματημένο 10 χλμ παραπίσω στον Μακρύγιαλο και ο οδηγός είπε ότι ένα φωτόσημο ήταν "πράσινο" από τα οκτώ περίπου που βρίσκονται μεταξύ των δύο σταθμών. Το περιστατικό το έχουμε διερευνήσει, δεν υπήρξε πρόβλημα», είπε ο ίδιος.