Η Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook

Η Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola συμπλήρωσε πρόσφατα πάνω από 50 εκατομμύρια 'likes' στο Facebook, γεγονός που θα το γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο! Η μάρκα-σύμβολο της χαράς θα ενώσει ακόμα περισσότερο τη μεγάλη και ενθουσιώδη κοινότητα των φίλων της, προσκαλώντας τους fans της να επιλέξουν και να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ιδέας εκείνης που θα κάνει τον κόσμο μας λίγο πιο χαρούμενο! Οι φίλοι της μάρκας θα μπορούν να πάρουν μέρος στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια μέσα από τη νέα εφαρμογή της Coca-Cola στο Facebook.

Σε πρώτη φάση, η Coca-Cola θα επιλέξει άτομα που αναπτύσσουν ιδέες οι οποίες εμπνέουν τους ανθρώπους να γίνουν πιο δραστήριοι, να προσφέρουν στους άλλους ή να εμπλακούν σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στη χαρά. Παράλληλα, στη σελίδα της Coca-Cola στο Facebook (https://www.facebook.com/cocacola) οι φίλοι της θα μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία μέσα από μια νέα εφαρμογή (http://CokeURL.com/50MM). Στη συνέχεια, και αφού εγγραφούν, θα προσκληθούν να πάρουν ενεργά μέρος στη διαμόρφωση και το σχηματισμό των ιδεών, και την ανάδειξη εκείνης που τελικά θα πραγματοποιηθεί πιλοτικά μέσα στο 2013 με την υποστήριξη της μάρκας. Το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να είναι μια νέα εφεύρεση ή ένα social application, κάτι που θα μπορεί να αξιοποιήσει τη δυνατότητα σύνδεσης της κοινότητας του Facebook ώστε να εξαπλωθεί η χαρά σε όλο τον κόσμο.

Ο καθένας μπορεί εύκολα να δηλώσει συμμετοχή μέσα απ' αυτή την εφαρμογή και να συμβάλλει με τον τρόπο του. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιλογή των συμμετεχόντων, το χρονοδιάγραμμα και τις λεπτομέρειες του προγράμματος θα ανακοινωθούν, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδέα και η ίδρυση της σελίδα της Coca-cola στο Facebook δεν δημιουργήθηκε από την ίδια την εταιρία, αλλά από δύο θερμούς υποστηρικτές της, τον Dusty Sorg και τον Michael Jedrzejewski, οι οποίοι θέλοντας να μοιραστούν το πάθος τους για το αγαπημένο τους αναψυκτικό και όλα αυτά που αυτό πρεσβεύει, έκαναν τον Αύγουστο του 2008 την αρχή για τη μεγαλύτερη σελίδα μάρκας στο Facebook.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM