Nescafé Classic Crema

Nescafé Classic Crema Facebook Twitter
0

Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αναρωτηθεί τι είναι αυτό που πραγματικά θέλουν οι γυναίκες. Να εκθειάζεις τις καμπύλες τους; Να τους προσφέρεις ισορροπία και νέες συγκινήσεις; Να θυμάσαι ότι είναι φτιαγμένες από βελούδο; Να θυμάσαι το άρωμα τους; Να μαντεύεις τι τους αρέσει; Αυτά τα ερωτήματα ήταν που προβλημάτισαν και τον Αντώνη Φραγκάγκη, πρωταγωνιστή της νέας καμπάνιας του Nescafé Classic Crema, του νέου καφέ που ξεχωρίζει με το ισορροπημένο χαρμάνι του, τη βελούδινη κρέμα και το μοναδικό του άρωμα, και τα οποία μοιράστηκε την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, σε μια “on air” συζήτηση, με μια από τις πλέον εστέτ ανδρικές φιγούρες, τον Κωνσταντίνο Τζούμα, ενώπιον φυσικά γυναικείου κοινού.

Ο Nescafé Classic Crema κάλεσε γυναίκες από το χώρο των media να δώσουν το γυναικείο τους στίγμα & να βοηθήσουν τον Αντώνη Φραγκάγκη και τον Κωνσταντίνο Τζούμα στο μοναδικό τους εγχείρημα να ανακαλύψουν, τι πραγματικά θέλουν οι γυναίκες.  Με βασική αφορμή τα ερωτήματα που θέτει ο γοητευτικός Αντώνης Φραγκάκης στην τηλεοπτική διαφήμιση, εκτυλίχθηκε μια μοναδική ανοιχτή συζήτηση που άγγιξε πολλά και διαφορετικά θέματα της γυναικείας φύσης, όπως το φλερτ, η έντονη και πολυάσχολη ζωή της σύγχρονης γυναίκας, οι σημερινοί ρόλοι και πολλά άλλα. Σε αυτό που όλες οι παρευρισκόμενες όμως συμφώνησαν ήταν ότι τελικά, μαγεία θέλουν οι γυναίκες! Γιατί δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ότι η μαγεία είναι δίπλα σου αρκεί να μπορείς να την ανακαλύψεις, να τη δεις!

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τη ζωντανή εμφάνιση της Μαριέττας Φαφούτη, η όποια ερμήνευσε τις δημιουργίες της, δίνοντας τη δική της «γυναικεία νότα» και κλείνοντας ευχάριστα αυτή τη μοναδική συνάντηση.

Ο νέος Nescafé Classic Crema σας περιμένει ήδη στα ράφια των supermarket.

Αλήθεια εσείς έχετε ποτέ αναλογιστεί τι πραγματικά θέλουν οι γυναίκες…

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM