4.200 εκπαιδευτικοί και σχολικοί φύλακες σε κινητικότητα μέχρι το τέλος του μήνα

4.200 εκπαιδευτικοί και σχολικοί φύλακες σε κινητικότητα μέχρι το τέλος του μήνα Facebook Twitter
5

Παρά την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων από τους εργαζόμενους στην τοπική αυτοδιοίκηση, η κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει άμεσα το θέμα της κινητικότητας και των απολύσεων.

Σήμερα το πρωί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ανακοίνωσε την παράταση για την ολοκλήρωση του πρώτου κύματος της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ως το τέλος του Σεπτεμβρίου και υπογραμμίζει υπογράμμισε ότι η διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους των δανειστών ολοκληρώθηκε. Επισημαίνει δε ότι το πρώτο μέρος της κινητικότητας, που αφορά 4.200  εκπαιδευτικούς, σχολικούς φύλακες και εργαζόμενους στο υπουργείο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης:

«Η διαπραγμάτευση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τους εκπροσώπους της Τρόικας για τα ζητήματα της αρμοδιότητάς του κατέληξε στα εξής:


Το Υπουργείο εξασφάλισε παράταση στην ολοκλήρωση του πρώτου κύματος της κινητικότητας (12.500) μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2013 με την πρόβλεψη ότι ένα μέρος (4.200) θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου 2013.


Η πρώτη αυτή φάση της κινητικότητας (4.200) θα απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς, σχολικούς φύλακες και εργαζόμενους στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Ο μέγιστος χρόνος παραμονής στο καθεστώς της κινητικότητας περιορίζεται από τους 12 μήνες που είναι σήμερα, στους 8.

Ο συμφωνημένος από το Φεβρουάριο του 2012 αριθμός των 15.000 υποχρεωτικών αποχωρήσεων τη διετία 2013 - 2014, αλλά και η κατανομή ανά έτος - 4.000 για το 2013 και 11.000 για το 2014 - παραμένει σταθερός.

Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεσμεύεται στη σημαντική επιτάχυνση της διαδικασίας διερεύνησης σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων δημοσίων υπαλλήλων, έτσι ώστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός απολύσεων να προκύψει από αυτήν την κατηγορία».

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Πολιτική / Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ανάγκη για επιπλέον χρηματοδότηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαχείριση και την προστασία των συνόρων, συμπεριλαμβανομένων φυσικών κατασκευών
LIFO NEWSROOM
Ζέττα Μακρή: «Οι μαθητές με τη χρήση του 10% θα δίνουν Πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη»

Πολιτική / Σκέψεις για Πανελλήνιες και τον Σεπτέμβριο με τη χρήση του 10%, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Η νέα πρόταση για τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου βρίσκεται υπό συζήτηση, ενώ οι αλλαγές στις Πανελλήνιες Εξετάσεις συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Η σύνοδος διεξάγεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις, καθιστώντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών πιο επιτακτική από ποτέ
LIFO NEWSROOM
Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Πολιτική / Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την αναθεώρηση του νομικού πλαισίου είναι η κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Θα εννοείς προφανώς πλεονάζοντα αριθμό δασκάλων η πλεονάζων διδακτικό προσωπικό.Νομίζω λοιπόν ότι είναι προφανές γιατί χρειαζόμαστε τους δασκάλους.Κι ας πλεονάζουν.Καλύτερα άλλωστε να πυροβολείς με λέξεις παρά με σφαίρες...
Κρίνοντας απο τον τρόπο σκέψης, ναι, προσλαμβάνεις δασκάλους.Κρίνοντας από το γραμματικά λάθος, ναι, προσλαμβάνεις δασκάλους.Κρίνοντας από τα δυο παραπάνω, ναι, αλλά Φροντίζεις να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Είπα και εγώ πως δεν θα πλακώσουν οι orthography/syntax-nazis (συνήθως βάζω σημείωση αφού edit δεν γίνεται αλλά τώρα το παρέλειψα). Σαν τις μύγες στο μέλι κολλάτε! Έχει πολύ μεγάλο μάλιστα ενδιαφέρον πως οι orthography-nazis δίνουν μεγάλη σημασία στα απρόσεκτα λάθη αδιαφορώντας παντελώς για τα δικά τους τεράστια σφάλματα/κενά λογικής. Σαν τις φιλολόγους των Ελληνικών σχολείων ένα πράμα. Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να μου απαντήσετε πως ακριβώς προκύπτει ότι αυξάνοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών στο άπειρο θα βελτιωθεί ο τρόπος σκέψης του Έλληνα όπως επίσης και η γενική του πνευματική καλλιέργεια. Λάβετε υπόψιν τα παρακάτωThe Small Schools Mythhttp://marginalrevolution.com/marginalrevolution/2010/09/the-small-schools-myth.html(αναλυτικά στο paper http://pubs.aeaweb.org/doi/pdfplus/10.1257/089533002320950993 )"Class size is not an issue if teachers know how to manage kids," explains KIPP co-founder David Levin.And in three of the five top-performing countries of the world--Singapore, Korea and Japan--average class sizes are 30 or more.So why, especially during trying economic times, funnel so much money into capping class sizes? "Investments in teacher quality," Snider writes, "would do much more than smaller classes to raise student achievement in the U.S."http://www.nctq.org/commentary/viewStory.do?id=29087Λάβετε επίσης υπόψιν πως η Ελλάδα διαθέτει τους διπλάσιους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή από την best-performing country Φιλανδία! Λάβετε επίσης υπόψιν πως οι Έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται τις λιγότερες ώρες στην ΕΕ (θα παραθέσω link με επίσημα στατιστικά αν το αμφισβητείτε!) και πλήθος αυτών είναι μάλιστα και αποσπασμένο σε άσχετες με το εκπαιδευτικό έργο θέσεις όπως υπουργεία και γραφεία πολιτικών. Λοιπόν αγαπητή παραμορφωμένη (φιλολογικού;) Μαριώ για δείξε σε εμένα τον αμόρφωτο μια σύγχρονη evidence στην οποία να προκύπτει correlation μεταξύ του αριθμού των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού αποτελέσματος και causal link μεταξύ των δύο. Ειδικότερα θα ήθελα να δω κάτι που προβλέπει θετικό ρυθμό μεταβολής του προσδοκώμενου achievement (Υ) ως προς τον αριθμό των εκπαιδευτικών conditional σε έναν μεγάλο αριθμό αυτών (x) αντίστοιχο με εκείνον της Ελλάδας (δηλαδή E(Y|X=x)). Τα άρθρα που παρέθεσα ισχυρίζονται το αντίθετο! Ποια είναι η δική σας evidence κυρία φιλολογικού / orthography-syntax nazi;;;