Έγγραφο με το οποίο απευθύνει έκκληση για επανασύνδεση της παροχής ρεύματος στους ευάλωτους καταναλωτές και όσους αντιμετωπίζουν οικονομική αδυναμία, απέστειλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή στη ΔΕΗ. Στο έγγραφο αναφέρεται ότι ο Συνήγορος έχει γίνει αποδέκτης αναφορών από καταναλωτές, για διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας και της επιχείρησης τους, λόγω αδυναμίας αποπληρωμής των συσσωρευμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών τους. Από την πλευρά της η ΔΕΗ είτε προτείνει το διακανονισμό καταβολής των οφειλών σε ιδιαίτερα σύντομη, σε σχέση με το σύνολο της οφειλής και την οικονομική δυνατότητα του καταναλωτή, χρονική περίοδο, είτε απορρίπτει τον μακρόχρονο διακανονισμό των οφειλών λόγω προηγούμενης παραβίασης των μετρητικών διατάξεων ή αθέτησης σχετικών διακανονισμών από τους καταναλωτές.
Με το έγγραφο της η Αρχή απευθύνει έκκληση για άμεση επανασύνδεση και ρύθμιση των οφειλών των ευάλωτων πελατών σε χαμηλόποσες μηνιαίες δόσεις, ίσες κατ' ανώτατο όριο με το 50% της αξίας τής συνήθους κατανάλωσης.
Ζητά ακόμη την άμεση επανασύνδεση και ανάλογη ρύθμιση των οφειλών σε μακρόχρονες, χαμηλόποσες μηνιαίες δόσεις, των οικιακών -και μη- πελατών που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, αλλά τελούν σε οικονομική αδυναμία και έχουν υποστεί δραματική μείωση των εισοδημάτων τους.
Επιπλέον, καλεί τους καταναλωτές να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την υποβολή αίτησης ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου, εφόσον βέβαια πληρούν τις προϋποθέσεις.