2.7 εκατ. δολ. για κάθε τρόφιμο κοστίζει το Guantanamo

2.7 εκατ. δολ. για κάθε τρόφιμο κοστίζει το Guantanamo Facebook Twitter
0

Δημοκρατικοί γερουσιαστές προωθούν νομοθετική πρωτοβουλία για να κλείσει η φυλακή του Γκουαντάναμο, που έχει δεχθεί έντονες επικρίσεις από τις ενώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Εκτός του ηθικού στίγματος που σκιάζει τις ΗΠΑ με την φυλάκιση ατόμων για χρόνια χωρίς δίκη, οι Δημοκρατικοί εστιάζουν στο θέμα του κόστους της φυλακής ώστε να πείσουν και τους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους τους.

"Είναι μια τεράστια σπατάλη χρημάτων" δήλωσε η γερουσιαστής Dianne Feinstein στην Επιτροπή που δημιούργησε η Γερουσία για το θέμα. Το Γκουαντάναμο έχει χαρακτηριστεί ως η πιο ακριβή φυλακή στον κόσμο και ο Αμερικανός πρόεδρος Ομπάμα έχει επικαλεστεί πολλές φορές το κόστος λειτουργίας της για να επιχειρηματολογήσει υπέρ του κλεισίματός της.

Ο βουλευτής Adam Smith κατέθεσε στην ίδια επιτροπή ότι το κόστος της φυλακής έφτασε τα 454 εκατ. δολάρια το προηγούμενο έτος, δηλαδή 2.7 εκατ. δολ. για κάθε ένα από τους 166 κρατούμενους εκεί. Ως μέτρο σύγκρισης, φυλακές υψίστης ασφαλείας στις ΗΠΑ ξοδεύουν το πολύ 70.000 δολ. για κάθε κρατούμενο. Για τη λειτουργία της φυλακής από το 2002 έχουν δαπανηθεί συνολικά 4.7 δισ. δολ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM