Διάφορα /
GRAN TORINO

Εάν επρόκειτο για παρωδία που ακροβατούσε ηθελημένα μεταξύ Dirty Harry και Karate Kid τότε θα είχε καταφέρει το σκοπό της. Αλλά δεν ήταν. Βέβαια ο Ίστγουντ ως ηθοποιός κρατούσε το επίπεδό του, αλλά σκηνοθετικά ήταν ένα παράφωνο κύκνειο άσμα. Δυστυχώς ένα μπαράζ από κλισέ και γνωστά τρικ αμερικάνικου κινηματογράφου που λαμβάνονται τοις μετρητοίς (ο μέντορας και ο αμύητος, η εκδίκηση ενός βετεράνου, ο καλός που υπομένει -the kid και πολύ κακός ηθοποιός- και ο κακός που δεν γνωρίζει όρια, το αντριλίκι μέσω λεκτικής επιβεβαίωσης της δύναμης, ο τσαντισμένος από τη ζωή βρίσκει το φως του κάνοντας παρέα με αυτούς που θεωρεί περιθωριακούς κλπ) δεν αφήνουν την ταινία να απογειωθεί τουλάχιστον ως κωμωδία, μια και έχει τέτοιες τάσεις. Ο Ίστγουντ πιπιλά μια καραμέλα που γλύψανε τόσοι: δώσε συναίσθημα και κόψε εισιτήρια. Η κωμωδία συνεχίζεται και εκτός σκηνής, μια και πολλοί θεωρούν ότι αυτό είναι «κοφτερή ματιά». Έλεος!
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Καίτη Κωνσταντίνου: Το τελευταίο αντίο στην ηθοποιό

Καιρός - Κολυδάς: Έρχεται «ψυχρή μεταφορά» από την επόμενη Τρίτη

Οδύσσεια: Η Λουπίτα Νιόνγκο με τον Κρίστοφερ Νόλαν σε Μεθώνη και Κόρινθο - Ποιον ρόλο υποδύεται τελικά

Οι Erreway έρχονται στην Ελλάδα - Το συγκρότημα που αγάπησαν οι Millenials

Ποιοι δρόμοι κλείνουν αύριο στο κέντρο της Αθήνας λόγω ορκωμοσίας Τασούλα

σχόλια