Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές

Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές Facebook Twitter
3

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι σύμφωνα με τα κόμματα της Αριστεράς, η κινητικότητα της Χ.Α. στη Βουλή, σχετικά με τα ναυτιλιακά ζητήματα, μια κινητικότητα που όπως υποστηρίζουν αριστεροί βουλευτές, είναι «ιδιαίτερα επιλήψιμη» και προδίδει την καταγωγή των αφανών χρηματοδοτών της.

Οι 18 βουλευτές της Χ.Α. έχουν καταθέσει 140 ερωτήσεις, αναφορές, επίκαιρες ερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων στο Κοινοβούλιο για αυτά τα ζητήματα, τη στιγμή που Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ μαζί έχουν καταθέσει τον ίδιο αριθμό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότερες ερωτήσεις φέρουν την υπογραφή του βουλευτής της οργάνωσης στον Πειραιά Νικόλαου Κούζηλου, ο οποίος ζητούσε μεταξύ άλλων, να κατευθυνθούν έξι δισ. προς ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών.

Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στάση της Χ.Α. σε τροπολογία που πήγε να περάσει «με τρόπο», σύμφωνα με την οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε δηλώσει στη Βουλή ότι η τροπολογία αυτή κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό, το κόμμα του θα την ψηφίσει. Όταν δε δημιουργήθηκαν έντονες αντιδράσεις για αυτή την τροπολογία (που τελικά αποσύρθηκε), η Χ.Α. δεν πήρε θέση.

Μεταξύ άλλων, η Χ.Α. έχει επιδείξει έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξης της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος μέσα από ερώτηση του Γ. Λαγού με την οποία ζητούνταν η μείωση της γραφειοκρατίας και η «δημιουργία νέου σύγχρονου μητρώου ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων, στο οποίο θα περιέχονται οι υγιείς επιχειρήσεις».

Ο Κούζηλος από την πλευρά του, ζητούσε ακόμη ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης αλλά και να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal). Πολλές είναι οι ερωτήσεις της Χ.Α. για τη μη ιδιωτικοποίηση των λιμένων και το ναυτικό επάγγελμα.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Πολιτική / Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Η νομοθετική ρύθμιση που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός επιλύει το πρόβλημα της αναγνώρισης τίτλου ειδικότητας και συνακόλουθα της εξειδίκευσης που απέκτησαν Ελληνες γιατροί σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

Πολιτική / Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

«Σας ενημερώνω ότι μετά από έρευνα αποδεικνύεται, ότι δεν προερχόταν από 36 ώρες εφημερία, όπως ψευδώς και κατά κόρον γράφτηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

Πολιτική / Μητσοτάκης για Πάπα Φραγκίσκο: Μακάρι η παρακαταθήκη της αγάπης που αφήνει να βρει την καλύτερη συνέχεια

«Η σκέψη μας στρέφεται στο ανά τον κόσμο ποίμνιο του Βατικανού. Ιδιαίτερα, μάλιστα, στην ελληνική κοινότητα των Καθολικών» υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια