[παλιότερη αγγελία-παρωδία, via]
Πρόσφατα διάβασα στο περιοδικό 'Κ' της αγαπημένης μου Καθημερινής μια συνέντευξη του καθηγητή Κοινωνιολογίας στο New York City College of Technology. Ήταν για τη στήλη Πατριδογνωσία.
Στην ερώτηση "Παράγει πολιτισμό ο Έλληνας της νέας εποχής ή μένει προσκολλημένος σε μια ρητορική ελληνικότητα;" ο σπουδαίος καθηγητής απαντά:
"Και μόνο τη μουσική να κοιτάξει κανείς, αφθονούν τα πολιτιστικά διαμάντια του Έλληνα της νέας εποχής. Από τους ρεμπέτες και τις ρεμπέτισσες στον Παπάζογλου και τον Ψαραντώνη, από τον Θεοδωράκη στον Χατζιδάκι και απ' το Θάνο Μικρούτσικο και τη Μαρία Δημητριάδη στο Καλημέρα Ελλάδα των Goin' Through, η αισθαντικότητα των Ελλήνων δημιουργών αλλά και η διεισδυτική ενατένιση του κοινωνικού γίγνεσθαι αποτελούν αχτίδα φωτός στο, κατά τα άλλα, μουντό τοπίο."
.................................................................................................................
Ήμουν στο λεωφορείο και πήγαινα στη Δράμα διαβάζοντας το "Κ" και έτρωγα μπισκότα. Κόντεψα να πνιγώ διαβάζοντας την αναφορά στους Goin' Through, κι όταν ήπια νερό, προσπάθησα να φανταστώ το απλανές βλέμμα του Βουρλιώτη να κάνει μια διεισδυτική ενατένιση του κοινωνικού γίγνεσθαι σαν αχτίδα φωτός στο μουντό τοπίο.
Το οποίο μας φέρνει στο βίντεο παρωδία που μου έστειλε ο manstamusic. Χρησιμοποιεί τα κλισέ (και στο λουκ, και στο ύφος, και στο βίντεοκλιπ αλλά και στην παραγωγή του κομματιού) της μέινστριμ ελληνικής ραπ μιλώντας για πράγματα πολύ πολύ καθημερινά...
To έβαλε και η Δέσποινα Τριβόλη που τα μυρίζεται τα χιπ χοπ σουξέ Ελληνοαμερικανών, όμως δεν το αντιμετώπισε ως παρωδία πράγμα που με προβλημάτισε και με τρόμαξε. Κι αν δεν είναι παρωδία και αυτοί που γύρισαν το βιντεάκι πιστεύουν ότι πραγματικά έχουν ταλέντο;
[το βίντεο μετά το ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ]
σχόλια