#182 Μακρια από τις πόλεις

Facebook Twitter
0

Anemon,

Τα έργα της Όλγας Αλεξοπούλου μου αρέσουν πάρα πολύ (και) γιατί μου θυμίζουν αφρισμένες θάλασσες: η ίδια λέει πως εκτός από τρικυμίες πολλά από τα έργα απεικονίζουν θύελλες στα ψηλά βουνά.  Η Αλεξοπούλου είναι απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Οξφόρδης,έχει κάνει πολλές εκθεσεις στην Ελλάδα αλλα και στο εξωτερικό, και απόψε ξεκινά η έκθεση της στη γκαλερί Artville στο Κολωνάκι.

Πότε ξεκίνησες να ζωγραφίζεις;

Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ζωγραφίζω. Είτε για να εξηγήσω πράγματα είτε για να τα καταλάβω, τα ζωγράφιζα.


Τι ήταν το πρώτο πράγμα που ζωγράφισες;

Μια από τις πρώτες μου ζωγραφιές ήταν κάτι εξωγήινα όπλα τα οποία ζωγράφισα σε μια προσπάθεια να κάνω τον αδερφό μου να «θυμηθεί» από πιο πλανήτη ήμασταν εκείνος και εγώ, διότι ήμουν πεπεισμένη ότι δεν ταιριάζαμε με το περιβάλλον μας.


Σε αυτή την ενότητα κυριαρχεί το μπλε; Γιατί;

Από την ουλτραμαρίνα μέχρι το μπλε της Πρωσίας, αυτή η ενότητα χρησιμοποιεί το μπλε σαν εργαλείο για να αποδώσει κάτι που ίσως νιώθω εγώ για το μπλε, δηλαδή το δέος. Το μπλε είναι ένα χρώμα που με μαγνητίζει από τα βαζάκια με τις μπλε σκόνες στο στούντιο μου μέχρι τα εκατομμύρια μπλε που υπάρχουν στον κόσμο.


Τι επηρέασε αυτή την ενότητα; Ποια ήταν η έμπνευσή σου;

Σίγουρα οι πρώτοι πίνακες αυτής της ενότητας γεννήθηκαν στο μυαλό μου ενώ κοίταζα τα καραβάκια στον Βόσπορο, και σκεφτόμουνα τις καραβέλες που θα περνούσαν τους παλιότερους καιρούς. Κάποιοι άλλοι πίνακες δείχνουν την προετοιμασία πριν από κάποιο μεγάλο ταξίδι. Κάποιοι δείχνουν τρικυμίες που μπορεί να σε πιάσουν μεσοπέλαγα και άλλοι δείχνουν θύελλες σε ψηλά βουνά. Γι’αυτό και η έκθεση λέγεται ‘Μακριά από τις πόλεις’.

Τι σκέφτεσαι όταν ζωγραφίζεις;

Συνήθως προσπαθώ να κρατήσω λίγο ακούνητες τις σκέψεις μου για να μπορέσω να τις ζωγραφίσω, πράγμα δύσκόλο γιατί συνέχεια μετουσιώνονται και γίνονται κάτι άλλο. Άλλες φορές μπορεί να δω κάτι, μια λεπτομέρεια ας πούμε, που να μου τραβήξει την προσοχή, ένα λεκέ από μούχλα σε ένα τοίχο που να μου μοιάσει με μια ολόκληρη σκηνή, οπότε να θέλω να το ζωγραφίσω για να το αναπτύξω.

Αrctic landscape

Sea skull

Ιnfo: Μακριά από τις πόλεις, 16/6-2/7, Artville, Δεινοκράτους 12, Κολωνάκι, τηλ. 2107293611

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ