Από χθες έχει γίνει σχεδόν viral το youtube video με την Madonna από συνέντευξη τύπου στο Φεστιβάλ Βενετίας να δέχεται ένα μπουκέτο ορτανσίες από ένα θαυμαστή,
να τις παίρνει χαμογελαστή και λίγο έκπληκτη και αφού έχει απομακρυνθεί ο φαν, να τα ρίχνει κάτω από το τραπέζι και να στρέφεται προς τη μεριά της πρωταγωνίστριας της ταινίας της Andrea Risenborough κάνοντας μια υπέροχα bitchy γκριμάτσα και να εκστομίζει την ατάκα:
"I absolutely loathe hydrangeas. He obviously doesn't know that."
Αν αντιπαρέλθουμε το γεγονός πως το candid στιγμιότυπο ξεπέρασε σε αντίκτυπο τις μέχρι τώρα μάρκετινγκ προσπάθειες της Madge για τη νέα της ταινία WE στο φετινό φεστιβάλ της Βενετίας αλλά και την αναγγελία της κυκλοφορίας του νέου της album στις αρχές του 2012 καταλαβαίνεις πια την αλλαγή κέντρου βάρους που έχει συντελεστεί στην ηλεκτρονικά διάφανη εποχή που διανύουμε από την 80ς και 90ς περίοδο που η Madonna μεσουράνησε.
Για να υπάρχεις πια μέσα στον βόμβο αυτού του 24ωρου παγκόσμιου ψηφιακού συννέφου πρέπει να δημιουργείς πληροφοριακές δονήσεις (ανεξαρτήτως περιεχομένου τις περισσότερες φορές) ως μια συνεχή υπενθύμιση ποπ ορατότητας. Η Madonna μπορούμε να πούμε πως το μετεξέλιξε (σε ότι έχει να κάνει με τη fame διαχείριση της ποπ περσόνας) καθοριστικά αυτό στη περίοδο της ακμής της μετατοπίζοντας το κεντρο βάρους από το έργο σε πιο περιφερειακές δράσεις της celebrity διαχείρισης.
Στο level του καθιερωμένου pop monster και icon που βρίσκεται τώρα είναι αρκετά δύσκολο να συντονιστεί με επιτυχία με τα καινούρια δεδομένα αυτής της συνεχούς ορατότητας. Κατά πρώτον γιατί η πλειοψηφία του fan base της ηλικιακά δεν ανανεώνεται με τους παλιούς ρυθμούς (καινούρια φυντάνια έχουν βγει με τα οποία πιο εύκολα μπορεί να ταυτιστεί ο ηλικιακά μικρός fan) αλλά και γιατί οι ίδιες οι κλίμακες της pop έχουν αλλάξει.
Πρέπει να το έχει καταλάβει και αυτή και για αυτό ίσως έχει ξεκινήσει μια αργή και σταδιακή μετατόπιση από την τραγουδιστική περσόνα της σε ευρύτερα καλλιτεχνικά πεδία. Σημασία έχει άλλωστε να μένεις into the groove για όσο περισσότερο διάστημα μπορείς. Το βασικό της motto (και κατόρθωμα).
σχόλια