To facebook μάλλον «γέρασε» και δεν το προτιμούν πια οι νεαρές ηλικίες, που στρέφονται στην πλειονότητά τους στο γρηγορότερο και αμεσότερο Twitter.
Σύμφωνα με έρευνα της Piper Jaffray για το ποιο κοινωνικό δίκτυο ασκεί μεγαλύτερη επιρροή στο θέμα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, φάνηκε πως οι έφηβοι, αγαπούν τις διαδικτυακές αγορές και «συμβουλεύονται» τους «φίλους» τους από τα social media προτού αγοράσουν κάτι.
Ενώ όμως μέχρι τώρα το facebook ήταν εκείνο που είχε τη μεγαλύτερη δημοφιλία, τώρα τα ηνία έχει πάρει σαφώς το twitter. Και για να μιλήσουμε με αριθμούς: Το facebook προτιμά του 23% των εφήβων, αριθμός που πριν από 6 μήνες ήταν στο 33% και πριν από ένα χρόνο στο 42%. Από την άλλη πλευρά το twitter άγγιξε ένα πανηγυρικό 26%.
Σύμφωνα με την έρευνα, άνοδο φαίνεται πως έχει και το Instagram, που ένα χρόνο πριν βρισκόταν στο 12% και πριν 6 μήνες έφτασε το 17%. Ακολουθούν το Google+, το Tumblr και το Pinterest.
Όπως καταδεικνύει έρευνα του Pew Research Center, το Twitter χρησιμοποιείται από το 24% των εφήβων στις ΗΠΑ, ποσοστό που το 2011 ήταν μόλις 16%.
Το facebook είναι για μεγάλους
Όπως ακόμα φαίνεται, από τις μελέτες, οι νέοι έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για το Facebook επειδή αυτό, χρησιμοποιείται πολύ και από ενήλικες.
Και τι λέει ο Ζούκεμπεργκ για όλα αυτά; Σε συζήτηση που είχε με τον αρχισυντάκτη του The Atlantic δήλωσε πως δεν είναι και τόσο σημαντικό να Facebook να παραμένει «cool».
«Πολλοί θεωρούν πως προσπαθούμε να είμαστε cool. Ποτέ δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Είμαι το λιγότερο cool άτομο που υπάρχει. Είμαστε σχεδόν 10 ετών και σίγουρα δεν είμαστε πλέον το "καινούριο πράγμα" , οπότε αυτή η διάσταση του "cool" έχει τελειώσει για εμάς. Ίσως ο ηλεκτρισμός να ήταν cool όταν πρωτοεμφανίστηκε, αλλά πολύ σύντομα οι άνθρωποι σταμάτησαν να συζητούν για αυτόν επειδή δεν ήταν κάτι νέο πια, το ερώτημα είναι, έχουν μειωθεί οι άνθρωποι που ανάβουν τα φώτα τους επειδή έχει πάψει να είναι cool;».
σχόλια