Πικρό τέλος για τον «Αγαπητό»

Πικρό τέλος για τον «Αγαπητό» Facebook Twitter
5

Σε πτώχευση κηρύσσεται με απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης εταιρεία η γνωστή αλυσίδα ζαχαροπλαστείων της Θεσσαλονίκης «Αγαπητός Γαστρονομία ΑΕ».  

Η εταιρεία είχε υποβάλει περίπου πριν ένα χρόνο αίτηση για Πτώχευση και Υποβολή Σχεδίου Ανασυγκρότησης στο πλαίσιο του άρθρου 107 του Πτωχευτικού Κώδικα (ν.3588/2007), η οποία και συζητήθηκε τον περασμένο Μάρτιο.

Με βάση το άρθρο 107 του Πτωχευτικού Κώδικα δίνεται η δυνατότητα στην επιχείρηση να τεθεί προσωρινά σε πτώχευση, από την οποία όμως εξέρχεται αμέσως με την έγκριση του σχεδίου αναδιοργάνωσης.


Όμως, το Πρωτοδικείο, δεν δέχτηκε σύμφωνα με πληροφορίες αυτό το σχέδιο και οδηγεί την εταιρεία σε λουκέτο και τους περίπου 35 εργαζόμενους στο δρόμο. Η εταιρεία μπορεί να ασκήσει έφεση εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.

Στην πλήρη ανάπτυξη της η εταιρία με 70 χρόνια λειτουργίας, λειτουργούσε 12 καταστήματα, δύο εκ των οποίων στην Αθήνα. Όταν υπέβαλε αίτηση πτώχευσης οι υποχρεώσεις τους ήταν πάνω από 10 εκατ. ευρώ.  

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Κύριε Ρεγκούκο αν έχετε τη καλοσύνη θα μας δώσετε μια συμβουλή; Τώρα με τη κρίση οι άνθρωποι δεν αγοράζουν τόσο συχνά σπανακότυρόπιτα, μήπως μια αλλαγή στην αναλογία σπανακίου τυριού θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις;Δηλαδή όπως αλλάζει το marketing mix να αλλάξει και το mix της γέμισης του εν λόγω προιοντος.
Το θέμα είναι θλιβερό και σοβαρό. Καλό θα ήταν όμως, να διερευνήσετε σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, οι επιχειρηματίες, είχαν ζητήσει βοήθεια από κάποια εταιρία συμβούλων, εκπαίδευσης και marketing ? Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις που κλείνουν, κλείνουν γιατί οι ίδιοι οι επιχειρηματίες χάνουν τον έλεγχο, δεν προσαρμόζονται στις συνθήκες και κάνουν λάθος marketing, επειδή πιστεύουν πως τα ξέρουν όλα και πως δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από την δική του άποψη. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται βοηθεια, ιδιαίτερα τώρα στην κρίση. Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να ανοιχτούν προς τις εταιρίες συμβούλων για αυτή την βοήθεια, χωρίς ντροπές και χωρίς αλαζονία. Αλλιώς, κάθε μέρα θα βλέπουμε λουκέτα. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Δεν πιστεύω πως αυτό ήταν το μοναδικό ή κύριο πρόβλημα ή ο λόγος που οδήγησε στην κρίση, η στενομυαλιά, των βιοτεχνών σχετικά με το marketing, όμως, είναι ένα θέμα που υπάρχει