Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Ολυμπιακή Ζυθοποιία Facebook Twitter
0

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μέσα σε λίγα χρόνια κατόρθωσε να καθιερώσει τη FIX Hellas ως το 1ο ελληνικό σήμα μπύρας και το 3ο brand σε πωλήσεις στην εγχώρια αγορά. Το μερίδιο της αυξήθηκε σε σχέση με πέρσι αγγίζοντας το 14%. Παρά την πτώση των πωλήσεων στην αγορά, λόγω της οικονομικής κρίσης και της μειωμένης κατανάλωσης από τους τουρίστες των all-inclusive πακέτων, η Ο.Ζ. αύξησε το τζίρο της κατά 17%, ήτοι 53 εκατ. ευρώ.

Διανύοντας τον 3ο χρόνο υλοποίησης του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού και σε συνδυασμό με τα μέχρι στιγμής πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα, για την καλλιεργητική περίοδο 2013-2014 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διπλασίασε τις καλλιεργούμενες εκτάσεις της, σε σχέση με πέρσι, συνεργαζόμενη πλέον με τοπικούς παραγωγούς που κατέχουν συνολικά 3.000 στρέμματα, στις περιοχές της Εύβοιας, της Βοιωτίας και της Μαγνησίας.


Αντίστοιχα, για τον προσεχή θερισμό, αναμένονται τουλάχιστον 2.000 τόνοι ελληνικού κριθαριού εξαιρετικής ποιότητας.

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτέλεσε την πρώτη επιχείρηση του κλάδου της, που προχώρησε στην ισχυροποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος για πρώτη φορά στη χώρα μας, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς. Η συγκεκριμένη σύμπραξη αφορά στη δυνατότητα άμεσης χρηματοδότησης των αναγκών των τοπικών παραγωγών, που σχετίζονται με όλα τα στάδια υλοποίηση του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού.

Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας, θα επενδυθούν 10 εκατ. ευρώ για την ίδρυση ιδιόκτητου βυνοποιείου στην ευρύτερη περιοχή της Εύβοιας και της Βοιωτίας, με βασικό στόχο να καλύπτει τόσο τις δικές της ανάγκες βυνοποίησης, όσο και άλλων ζυθοποιίων στην Ελλάδα – εκτός αυτών που διαθέτουν ήδη δικό τους βυνοποιείο –, καθώς και να εξάγει ανώτερης ποιότητας βύνη από ελληνικό κριθάρι.

Αξιοσημείωτη είναι η παρουσία της Ο.Ζ. και στο εξωτερικό, σε χώρες όπως Αγγλία, Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κίνα, Κύπρος, Νότιος Αφρική, Σουηδία, Χονγκ Κονγκ και Χιλή. Για το 2014, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη δρομολογήσει την είσοδό της σε τρεις νέες αγορές και συγκεκριμένα σε Καναδά, Βραζιλία και Ρωσία, αναμένοντας οι πρώτες αποστολές να εκτελεστούν στις αρχές του νέου έτους. Μάλιστα, είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η FIX Hellas θα αποτελέσει την πρώτη ελληνική μπύρα που θα έχει παρουσία στη ρωσική αγορά, δίνοντας έμφαση αρχικά στην περιοχή της Μόσχας.

Στα σχέδια της εταιρείας για το 2014 είναι να λανσάρει καινούργια προϊόντα, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, τόσο σε προϊόντα value for money όσο και σε πιο premium και εξειδικευμένες γεύσεις, στοχεύοντας στην αύξηση του μεριδίου αγοράς στο 16%.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM