Αποζημίωση θα πληρώσει ο Βαξεβάνης στο Βατοπέδι

Αποζημίωση θα πληρώσει ο Βαξεβάνης στο Βατοπέδι Facebook Twitter
3

Χρηματική αποζημίωση 10.000 ευρώ καλείται να καταβάλει ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου, σύμφωνα με απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου, το οποίο έκρινε συκοφαντική και προσβλητική σειρά δημοσιευμάτων του.

Πρόκειται για δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο, με αφορμή την υπόθεση των ανταλλαγών του δημοσίου και της Μονής.

Η Μονή δικαιώνεται εν μέρει αφού της επιδικάζεται αυτό το ποσό (ζητούσε 15.000) αλλά δεν γίνεται δεκτό το αίτημα της για απαγόρευση αναφοράς στο μέλλον από τον δημοσιογράφο θεμάτων που την αφορούν.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM