To υπουργείο Παιδείας εξετάζει την επιμήκυνση του σχολικού έτους

To υπουργείο Παιδείας εξετάζει την επιμήκυνση του σχολικού έτους Facebook Twitter
10

Την επιμήκυνση του σχολικού έτους μελετά το υπουργείο Παιδείας, όπως αποκαλύπτει στο "Πρώτο Θέμα" ο Κ. Αρβανιτόπουλος. "Πιστεύω ότι περισσεύουν οι αργίες. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν περισσότερα και καλύτερα. Γι΄αυτό χρειάζεται πέραν της εμβάθυνσης του μαθήματος, η επιμήκυνση του σχολικού έτους. Τα δημοτικά μας κάνουν μάθημα 170 ημέρες και τα γυμνάσια και λύκεια 150. Άλλωστε, ιδιαίτερα στο Λύκειο, περισσότερες ημέρες στο σχολείο σημαίνει λιγότερες ώρες στο φροντιστήριο" υπογραμμίζει ο υπουργός Παιδείας.

Ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφερόμενος στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τονίζει ότι "όχι μόνο θα προχωρήσει, αλλά και επιταχυνθεί". "Θεσμοθετήσαμε έπειτα από 30 χρόνια την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και του εκπαιδευτικού έργου.Οι αντιδράσεις είναι το κύκνειο άσμα μίας συντεχνίας και όχι της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που την επιζητούν" επισημαίνει.

Πηγή: ΑΠΕ

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
"Περισσότερες ημέρες στο σχολείο σημαίνει λιγότερες ώρες στο φροντιστήριο". Μα πώς είναι δυνατόν ο κατ'εξοχήν Νο 1 αρμόδιος για το αντικείμενο να είναι ΤΟΣΟ εκτός πραγματικότητας;;;Πώς είναι δυνατόν, σε περίοδο κρίσεης των πάντων, και κυρίως των θεσμών, να τοποθετούνται ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι ως απάντηση, για την αναδιαμόρφωση κράτους και θεσμών; Δυστυχώς, αυτός ο άσχετος, μαζί με πολλούς άλλους, όπως ο ανεκδιήγητος Υπουργός Δικαιοσύνης ("περιμένω να δω την ακριβή διατύπωση της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για να δω μέχρι πού με υποχρεώνει να νομοθετήσω, ώστε να νομοθετήσω το μίνιμουμ") επιβεβαιώνουν την απαισιοδοξία για την έλλειψη μέλλοντος σε αυτή τη χώρα. Αλλά τι περιμένεις, όταν ο αρχηγός της Κυβέρνησης, αυτός που τους έχει επιλέξει και έχει την πολιτική ευθύνη για τις πράξεις τους, ελπίζει ότι όλα στην Ελλάδα θα φτιάξουν προ πάντων "με τη βοήθεια του Θεού και της Παναγίας"...
Κύριε Αρβανιτοπουλε,παρακαλώ ως χρόνια μαθήτρια της δημόσιας εκπαίδευσης κι ως μαθήτρια της Α'Λυκειου,να σας ενημερώσω ότι οχι απλα δεν αποδυναμωνετε με τα παραπάνω μέτρα την παραπαιδεία αλλα αντιθέτως την επικροτειτε κιόλας (έστω κι ακοντος). Δεν αντιλέγω στην επιμήκυνση του σχολικου έτους λόγω των (ορισμένων) παραλογων καταλήψεων αλλα ίσως το εκπαιδευτικό μας συστημα είναι αυτο που πρέπει να αλλάξει κι οχι η διάρκεια του σχολικου έτους.Ισως είναι η ώρα το σχολείο να στοχεύει στη μάθηση κι οχι στην παροδική γνώση.Ευελπιστώ να πληροφορηθειτε για απόψεις απο την σχετική οπτική ακόμα και μέσω ηλεκτρονικών εφημερίδων.
Παρ όλο που έχω πάψει εδώ και χρόνια να ειμαι μαθητής... τα λυπήθηκα τα παιδιά με αυτούς που έχουν μπλέξει. Το σχολείο έτσι όπως έχει διαμορφωθεί είναι ένα μαρτύριο στη κυριολεξία. Τα φροντιστήρια δεν ανθούν επειδή στο σχολείο γίνονται λίγες ώρες μάθημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει μια διαφορετική αίσθηση της πραγματικότητας στα υπουργεία.
Είναι τραγικό, έ; Σε μια εποχή που το σημαντικότερο που μπορούν να διδαχθούν τα παιδιά είναι το πως να σκέφτονται και να μπορούν να αναλύουν και αξιοποιούν το τσουνάμι των πληροφοριών που δέχονται, ο αρμόδιος υπουργός ανησυχεί πως δεν παπαγαλίζουν αρκετά πράγματα οι μαθητές. Υποψιάζομαι ο επιπλέον χρόνος να αξιοποιηθεί κατάλληλα, δηλαδή με την αύξηση της διδασκαλίας των θρησκευτικών