Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την αυτόνομη πορεία της

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την αυτόνομη πορεία της Facebook Twitter
0

Πιστή στις αρχές και το όραμα των ανθρώπων της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει, όπως από την πρώτη στιγμή έχει χαράξει, την αυτόνομη αναπτυξιακή της πορεία, στην ελληνική και διεθνή αγορά, ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό πλάνο που έχει ανακοινώσει.

Ακολουθώντας συνειδητά, από την αρχή, τον δρόμο του υγιούς ελληνικού επιχειρείν, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνέβαλε, με την έναρξη της δραστηριοποίησής της το 2010, στο να αλλάξουν τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπύρας.

Η εταιρεία με ισχυρό «σύμμαχο» τη στήριξη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, κατάφερε όχι μόνο να επανακυκλοφορήσει επιτυχώς το ιστορικότερο σήμα ελληνικής μπύρας, αλλά παράλληλα να αναδείξει τις διαχρονικές αξίες και τα υψηλά ποιοτικά του χαρακτηριστικά, καθιστώντας τη FIX Hellas ως το 1ο ελληνικό brand και ως το 3ο brand σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, διανύοντας μόλις τον πέμπτο χρόνο λειτουργίας της, παρουσίασε ήδη νέες, καινοτόμες προτάσεις στην ελληνική αγορά μπύρας, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, με τη μοναδική στην κατηγορία της FIX Dark, αλλά και πρόσφατα με τη γνήσια συνταγή Weiss της FIX Royale.

H φιλοσοφία εξωστρέφειας, που αντανακλάται από την έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα σε 20 δυναμικές αγορές του εξωτερικού, παράλληλα με την πρόθεσή της να συνεχίσει και να ενισχύσει περαιτέρω το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, στηρίζοντας τοπικούς παραγωγούς και κατ’ επέκταση την εθνική οικονομία, αποδεικνύουν έμπρακτα το πώς αντιλαμβάνεται η Διοίκησή της την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, τόσο κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, όσο και στην επόμενη μέρα για την χώρα.

Έχοντας ως μοναδικό κριτήριο την περαιτέρω ανάπτυξη του υγιούς ανταγωνισμού στην εγχώρια αγορά μπύρας, προς όφελος των καταναλωτών, η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δεσμεύονται να συνεχίσουν και να εντείνουν τις προσπάθειές τους προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της απασχόλησης αλλά και γενικότερα της ανάκαμψης της  ελληνικής οικονομίας.   

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM