Όλα ξεκίνησαν όταν πριν δύο μέρες η Nintendo, η εμβληματική ιαπωνική εταιρεία video games ανακοίνωσε ότι τα οικονομικά της πάνε από το κακό στο χειρότερο, σημειώνοντας τεράστιες απώλειες, ύψους 457 εκ. δολαρίων, εξαιτίας του Wii U,της κονσόλας που αντικατέστησε το Wii, αλλά δεν την αγόρασε κανένας.
Παράλληλα, ένας 23χρονος αμερικανός gamer, κατάφερε και έκανε viral μια καμπάνια με τίτλο #Miiquality, όπου αφήνει να εννοηθεί ότι η εταιρεία παρουσιάζει προφανείς ομοφοβικές τάσεις. Μέσω της καμπάνιας του ο Tye Marini, ζητάει εξηγήσεις από την εταιρεία επειδή στο δημοφιλέστατο παιχνίδι της Tomodachi Life, μια προσομοίωση του πραγματικού κόσμου, με πρωταγωνιστές τα Mii, τα χαρακτηριστικά avatar της εταιρείας, δεν μπορούν να παντρευτούν και να αποκτήσουν παιδιά, avatars του ίδιου φύλου.
Το BBC αναφέρει ότι η εταιρεία απάντησε στην καμπάνια, υποστηρίζοντας ότι το παιχνίδι Tomodachi Life "παρουσιάζει μια εναλλακτική, παράξενη μορφή του πραγματικού κόσμου, και δεν προτίθεται να κάνει κάποιο κοινωνικό σχόλιο, μέσω αυτού". Έσπευσε όμως να προσθέσει ότι ακούει τα σχόλια της καμπάνιας και θα τα λάβει σοβαρά υπόψη της μετά το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του παιχνιδιού, τον ερχόμενο Ιούνιο.
Επιπρόσθετα, υποκύπτοντας προφανώς στις οικονομικές πιέσεις, η Nintendo συμφώνησε να κάνει τελικά το βήμα που απέκλειε εδώ και καιρό. Δηλαδή να εισέλθει στην αγορά των φορητών συσκευών, smartphone και tablets, δημιουργώντας ή επανεκδίδοντας τίτλους παιχνιδιών της, γι' αυτή την πλατφόρμα, που, όπως εκτιμάται, θα της αποφέρει μεγάλα κέρδη (και βιωσιμότητα).
Τέλος, ένα θετικό σημείο στην ροή ειδήσεων σχετικών με την εταιρεία, που κατακλύζει τα σάιτ τεχνολογίας από προχθές, είναι ότι η Nintendo σχεδιάζει να κυκλοφορήσει to 2015 μια νέα φορητή συσκευή για αναδυόμενες αγορές σύμφωνα με δήλωση στο Bloomberg του προέδρου της Nintendo, Satoru Iwata,