Στη δημοσιότητα φωτό 51χρονου που σκότωσε άνθρωπο για μια θέση πάρκινγκ

Στη δημοσιότητα φωτό 51χρονου που σκότωσε άνθρωπο για μια θέση πάρκινγκ Facebook Twitter
6

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΛΑΣ τα στοιχεία και τη φωτογραφία 51χρονου αφού πρώτα τον ταυτοποίησε ως δράστη της δολοφονίας συνομήλικου του στις 31 Οκτωβρίου 2012 μέσα στο κέντρο «Έλξη», στη συμβολή των οδών Μπελογιάννη και Καραϊσκάκη.

Το έγκλημα εξιχνιάστηκε ύστερα από 19 μήνες και ήδη ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βάρος του δράστη, για ανθρωποκτονία με πρόθεση, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία, άσκοπους πυροβολισμούς και απρόκλητη σωματική βλάβη.

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, πρόκειται για έναν 51χρονο αρμενικής υπηκοότητας, σεσημασμένο για σωρεία αδικημάτων, ο οποίος αναζητείται.

Ο δράστης μπήκε τη νύχτα της δολοφονίας στο νυχτερινό κέντρο και ρώτησε ποιος είχε παρκάρει ένα αυτοκίνητο απέξω. Όταν ο 51χρονος του απάντησε ότι αυτός ήταν ο ιδιοκτήτης του ι.χ. συνεπλάκησαν και ο δράστης έβγαλε ένα πιστόλι και τον πυροβόλησε πολλές φορές.


Ο δράστης, στο παρελθόν είχε συλληφθεί για διάφορα αδικήματα όπως ληστεία, κλοπή, αντίσταση, σύσταση και συμμορία, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και παραβάσεις των νόμων περί όπλων, ναρκωτικών και αλλοδαπών.

Ύστερα από εντολή του εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, δημοσιοποιούνται από την Αστυνομία τα στοιχεία και οι φωτογραφίες του δράστη. Συγκεκριμένα πρόκειται για τον Honhannes Gemjyan του Λαζάρου και της Γέβα Αβετισιάν που γεννήθηκε στις 20-10-1963 στην Αρμενία.

Από την ΕΛ.ΑΣ παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6411111 και 210-6476232 του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας, της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας, με την διαβεβαίωση οτι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Γιατί είναι τόσοι πολλοί που δεν χωράνε εδώ και χρόνια. Γιατί οι νόμοι και οι ποινές μας είναι το λιγότερο ήπιοι σε σχέση με τις περισσότερες χώρες παγκοσμίως ανεξάρτητα με αυτό που πιστεύουμε. (μιλάω γιατον πραγματικό χρόνο που εκτίει καποιος, ευεργετικες ρυθμίσεις 2/5, νομοσχέδια αποσυμφορησης κ.τ.λ)Γιατί σαν κοινωνία και κράτος θεωρούμε αδιαπραγματευτο δικαίωμα την άδεια του οποιαδήποτε ποινικού εγκληματία. Το θεμα είναι ότι η ερώτηση θα έπρεπε να είναι άλλη., αλλά ας μην χαλάμε τις καρδιές μας μεσημεριατικα. ...
@trollolo 20.5.2014 | 17:20Α, μάλιστα!... Το θέμα είναι να συνεχίζει να σκοτώνει, αρκεί να είναι στην χώρα του ή οπουδήποτυε αλλού... Μακριά από εμάς να είναι και ας σκοτώνει όποιον άλλο θέλει... Εεε;;;...Πανέξυπνος είσαι..., καταπληκτικό το σκεπτικό σου... και μαζί με εσένα, αυτοί που συμφώνησαν...Οπότε μη λες τίποτα... που ήθελες να πεις και κάτι, εσύ τώρα...
Ο Νοών... νοείτω, μήπως έχουμε χούντα και θα μου ορίσεις εσύ τι θα πω εγώ ή δε θα πω; Ό,τι θέλω θα λέω κι όσο θέλω θα το λέω γιατί έχουμε δημοκρατία. Αν δε συμφωνείς, τότε τα μπογαλάκια σου και τράβα προς Β.Κορέα μεριά. Ο συγκεκριμένος εγκληματίας ήταν στη φυλακή και είχε εκτίσει προφανώς την ποινή του. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί να τον κρατάμε εδώ αφού δε συμμορφώνεται. Ας ασχοληθεί η χώρα που τον γέννησε, εμείς γιατί να πεθαίνουμε από τα χέρια αυτών; Κάτι αντίστοιχο γίνεται και σε άλλες χώρες, αυτές που θεωρείτε όλοι εσείς πολιτισμένες οπότε μη θεωρείς και τόσο ρατσιστικές τέτοιες προτάσεις.
@trollolo 20.5.2014 | 19:21Στο αν έχουμε ή δεν έχουμε χούντα ή όχι, οι απόψεις διίστανται. Δημοκρατία πάντως, για διάφορους εμφανέστατους λόγους, αυτό δεν είναι. Ελλειμματική Δημοκρατία, εκ του ορισμού της και των λειτουργιών της, δεν υπάρχει. Ή υπάρχει Δημοκρατία ή δεν υπάρχει. Προς το παρόν τουλάχιστον ούτε στυγνή και απροκάλυπτη λογοκρισία έχουμε. Έτσι, σε αυτόν τον τομέα, είναι ελεύθερος ο καθένας μας να εκφράζεται και να γράφει (αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) ό,τι νομίζει, εκφράζοντας και όποια πιθανή μ@^@κία... Βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Αρκεί να τεκμηριωθεί που κάνω το λάθος και πολύ ευχαρίστως δέχομαι την κάθε παρατήρηση και κριτική.Γράφεις:«Ας ασχοληθεί η χώρα που τον γέννησε, εμείς γιατί να πεθάνουμε από τα χέρια αυτών;»..Δηλαδή, ποιοί είναι «αυτοί»... και ποιοί είμαστε «εμείς»;;;...Στη χώρα μας παρανόμησε είναι και λογικό να δικαστεί και καταδικαστεί (με λάθος τρόπους, όπως αποδείχτηκε) , στην οποία καταπάτησε τους νόμους της. Που είναι το παράλογο;;; «Κάτι αντίστοιχο γίνεται και σε άλλες χώρες, αυτές που θεωρείτε όλοι εσείς πολιτισμένες οπότε μη θεωρείς και τόσο ρατσιστικές τέτοιες προτάσεις».Ελάχιστες οι περιπτώσεις αυτές και αφορούν πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις παρανομούντων ή εγκληματιών.Έχεις δει εσύ όσους, ας πούμε, Έλληνες κατοικούν στο εξωτερικό οι οποίοι παρανόμησαν ή και εγκλημάτησαν να συλλαμβάνονται και να στέλνονται σούμπιτο (κατευθείαν με συνοπτικές διαδικασίες) πίσω στην Ελλάδα;;;«..αυτές που θεωρείτε όλοι εσείς πολιτισμένες...»Εσείς, εμείς, οι άλλοι... Άντε πάλι... Τι εννοείς, «εμείς» και μάλιστα «όλοι»;...«Πολιτισμένες»... Εσύ τι τις θεωρείς δηλαδή, απολίτιστες; Το άρθρο αναφέρει την Αρμενία ως πατρίδα του (τουλάχιστον ότι εκεί γεννήθηκε). Άρα μήπως εσύ είσαι αυτός που θεωρεί την Αρμενία μη πολιτισμένη;Δεν κοιτάμε τα μούτρα μας στον καθρέφτη λέω εγώ;Βάσει των βλακωδών χειρισμών που πραγματοποιήθηκαν, (και συνεχίζουν να πραγματοποιούνται), ποιοί φαίνονται οι απολίτιστοι, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη-πολύ σοβαρή υπόθεση, εμείς οι η άλλοι;;; (όπως τους αναφέρεις...).Και τέλος, υπονοείς ή όχι πως ένας αλλοδαπός εγκληματίας με την πράξη του χαρακτηρίζει ολόκληρο τον τόπο από τον οποίο προέρχεται;...Μήπως τελικά εκφράζεις ένα ρατσιστικό παραλήρημα χωρίς να το καταλαβαίνεις;;;Γράφεις: «μη θεωρείς και τόσο ρατσιστικές τέτοιες προτάσεις»...Και τόσο;;; Τι σημαίνει «και τόσο»;;; Να υποθέσω δηλαδή πως, έτσι και αλλιώς είναι ρατσιστική η πρόταση σου, αλλά όχι και τόσο;;;...Αλήθεια, τι γράφεις;;;;;Ξέρεις, δεν είναι δύσκολο να μπεις σε αυτή τη παραληρηματική ρατσιστική λούμπα. Είναι όπως αυτό το σαχλό αστείο, που αναφέρει κάποιος: «Δεν είμαι εγώ ρατσιστής, οι άλλοι είναι μαύροι...» (τραγικό)...Πάρε τον χρόνο σου και σκέψου το λίγο καλύτερα.Σ.Σ.: Εννοείται πως δεν δικαιολογώ με τίποτα τις πράξεις του συγκεκριμένου ατόμου οι οποίες θα μπορούσαν να γίνουν, ή και να έχουν επαναληφτεί οπουδήποτε. Και φυσικά δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίσω έναν ολόκληρο πληθυσμό από τις εγκληματικές πράξεις της υποδιαίρεσης μίας μειοψηφίας του.