Reasons to be a mom

Reasons to be a mom Facebook Twitter
0

Η Wedia δημιουργεί και πάλι για την Amita, αυτή τη φορά μία Facebook εφαρμογή αφιερωμένη στις μητέρες.

Σε συνέχεια της αντίστοιχης τηλεοπτικής καμπάνιας "Στα μάτια των παιδιών", η Amita καλεί όλες τις μητέρες να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες μέσα από τη νέα της εφαρμογή στο Facebook «Reasons to be a mom» (https://apps.facebook.com/amitareason/). Με το μήνυμα «Τι σημαίνει για σένα να είσαι μαμά;» η μάρκα τις προτρέπει να γράψουν ένα σύντομο κείμενο με το οποίο να περιγράφουν τι σημαίνει γι’ αυτές να είναι μητέρες.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαμάδες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή και, μέσα από μία απλή διαδικασία, να γράψουν το μήνυμά τους, επιλέγοντας παράλληλα το φόντο που επιθυμούν. Έπειτα, αφού υποβάλλουν το μήνυμά τους, καλούνται να συμπληρώσουν μία φόρμα ώστε να συμμετέχουν σε κλήρωση για πλούσια δώρα. 

Έτσι, κάθε μέρα μία μητέρα έχει την ευκαιρία να κερδίσει 1 κιβώτιο Amita, ενώ όταν λήξει η εφαρμογή, θα γίνει μία μεγάλη κλήρωση. Η πρώτη νικήτρια θα κερδίσει μια ολοήμερη θεραπεία SPA, ενώ 2 νικήτριες θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή ύψους 150 ευρώ από τα καταστήματα μόδας Vardas. Τέλος, 10 νικήτριες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν σεμινάρια μαγειρικής για παιδιά.

Η Amita εμπιστεύτηκε και πάλι τη Wedia, η οποία - χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει - δημιούργησε μία εφαρμογή εύχρηστη, με πλούσιο περιεχόμενο και με design που ταιριάζει απόλυτα στη συγκεκριμένη καμπάνια του brand.

Δείτε το βίντεο από την τηλεοπτική καμπάνια "Στα μάτια των παιδιών"

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM