To Campari παρουσιάζει τις συλλεκτικές φιάλες του 2014

To Campari παρουσιάζει τις συλλεκτικές φιάλες του 2014 Facebook Twitter
0

Το Campari παρουσιάζει τις νέες Limited Edition ετικέτες του. Οι συλλεκτικές ετικέτες για το 2014  είναι μια μοντέρνα ανάγνωση τριών από τα πιο γνωστά έργα του Fortunato Depero, ενός από τους πιο αντιπροσωπευτικούς καλλιτέχνες του Φουτουριστικού κινήματος που έχει μάλιστα μία μακρά σχέση με το Campari.

Η δουλειά του Depero ξεχωρίζει για την ενέργεια και το δυναμισμό που εκφράζει: το Φουτουριστικό ρεύμα σήμερα είναι σύγχρονο και επίκαιρο αφού τυπικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης ζωής μπορούν να βρεθούν μέσα από την εξύψωση εννοιών όπως η ατέρμονη κίνηση και οι  φρενήρεις ρυθμοί του καθημερινού lifestyle.

Οι τρεις συλλεκτικές ετικέτες είναι οι πρωταγωνίστριες της Limited σειράς του Campari και συνοψίζουν τρεις στιγμές που συνδέονται με την ιδανική κατανάλωση του προϊόντος: την ετοιμασία του τέλειου cocktail, την ιεροτελεστία ενός Campari και την απόλαυση της  γεύσης του. Δυο από τα τρία έργα ήταν αρχικά ασπρόμαυρα αφού είχαν σχεδιαστεί για να εκτυπωθούν στις εφημερίδες, αλλά στη συνέχεια μεταμορφώθηκαν σε έγχρωμα μέσα από ένα παιχνίδι χρωμάτων που παραπέμπει σε τυπικούς συνδυασμούς επηρεασμένους από την Pop Art. 

Η πρώτη από τις ετικέτες είναι εμπνευσμένη από ένα ασπρόμαυρο σχέδιο φτιαγμένο με μελάνι το 1928. Ήταν ένα γραφιστικό σχέδιο δημιουργημένο για το Campari, παραπέμποντας στην ώρα του απεριτίφ, το οποίο ανασχεδιάστηκε και παρουσιάζεται με έντονο πράσινο φόντο και έντονα κόκκινα στοιχεία.       

Η δεύτερη ετικέτα με το κίτρινο φόντο απεικονίζει ένα κολάζ του 1927. Η εικόνα που αποτελεί όλο το σχέδιο δημιουργήθηκε εξ’ολοκλήρου με ξυλομπογιές και βρίσκεται στα αρχεία της συλλογής  Galleria Campari. Απεικονίζει την απόλαυση που νιώθει κανείς όταν πίνει ένα Campari και απόδειξη γι’ αυτό είναι η καρδιά του χαρακτήρα που απεικονίζεται με το ίδιο χρώμα με το υγρό στο ποτήρι. 

Η τρίτη συλλεκτική ετικέτα με το μωβ φόντο, η οποία συμπληρώνει τη συλλογή και είναι και η μόνη που από την αρχή σχεδιάστηκε να είναι έγχρωμη, είναι ένα σχέδιο-κολάζ που φιλοτεχνήθηκε από τον  Depero το 1928. Το σχέδιο απεικονίζει το χαρακτηριστικό ανθρωπάκι του Fortunato Depero να δοκιμάζει το Campari. Ο συνδυασμός των χρωμάτων δίνει ένα δραματικό αποτέλεσμα το οποίο υπογραμμίζεται και από το κόκκινο χρώμα του προϊόντος. 

Η γραμματοσειρά που χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης για να γράψει το όνομα του προϊόντος προηγούνταν κατά πολύ της εποχής της αφού ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστή και σύγχρονη. Η επανερμηνεία της δουλειάς του Depero είναι και η τελευταία σε σχέση με τη σειρά των συλλεκτικών ετικετών από το Campari οι οποίες σχεδιάστηκαν για να τονίσουν τη σχέση που πάντα είχε το Campari με την Τέχνη δίνοντας στους καταναλωτές του πραγματικά συλλεκτικά έργα.  

Ο Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer του Gruppo Campari είπε χαρακτηριστικά: “Οι νέες συλλεκτικές ετικέτες είναι ένα αφιέρωμα σε ένα μεγάλο καλλιτέχνη, τον FortunatoDepero, ο οποίος έχει δουλέψει εκτεταμένα με το Campari δημιουργώντας πραγματικά έργα τέχνης και συνδέοντας άρρηκτα τη δουλειά του με το προϊόν. Τα περισσότερα έργα του καλλιτέχνη βρίσκονται στη Συλλογή της GalleriaCampariκαι είναι ένα κομμάτι της ιστορίας της Τέχνης αλλά και της ίδιας της εταιρίας. Σκοπός μας είναι να αποτίσουμε φόρο τιμής στην παράδοση του προϊόντος και να το τιμήσουμε μέσα από ένα ξεχωριστό και διαφορετικό τρόπο επανερμηνεύοντας ένα κίνημα τέχνης με μοντέρνο και σύγχρονο τρόπο καθώς και να παρουσιάσουμε στους καταναλωτές του Campariμια ιδιαίτερη συλλογή, η οποία υπογράφει την καινοτόμα φύση του προϊόντος ”.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM