Η Real Madrid CF παίζει μπάλα… με τη NIVEA MEN Sensitive

Η Real Madrid CF παίζει μπάλα… με τη NIVEA MEN Sensitive Facebook Twitter
0

Η πολύ επιτυχημένη συνεργασία της NIVEA MEN με τη Real Madrid CF και στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός χορηγός του τομέα προσωπικής φροντίδας της Πρωταθλήτριας Ευρώπης, συνεχίζεται, με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σειρά NIVEA MEN Sensitive που βρίσκεται αυτό το διάστημα στον αέρα.

Οι Gareth Bale, Marcelo Vieira, Luka Modrić, Alarcón Suárez (Isco) και Daniel Carvajal, πέντε μεγάλα ονόματα της Real Madrid CF είναι οι κεντρικοί ήρωες του νέου διαφημιστικού spot. Οι παίκτες καλούνται να αντιμετωπίσουν μία ακόμα πρόκληση, αυτή τη φορά εκτός γηπέδου: τη φροντίδα της ευαίσθητης επιδερμίδας. Αφού δοκιμάζουν διαφορετικούς και «αναπάντεχους» τρόπους για να καταπραΰνουν την ερεθισμένη, από το ξύρισμα, επιδερμίδα τους, καταλήγουν στο ότι το NIVEA MEN Sensitive After Shave Balsam με 0% οινόπνευμα είναι το πιο αποτελεσματικό προϊόν για την αποφυγή ερεθισμών.

Η NIVEA MEN, Νο.1 μάρκα, παγκοσμίως στην περιποίηση της ανδρικής επιδερμίδας*, παρουσιάζει τη νέα σειρά Sensitive με 0% οινόπνευμα, κατάλληλη για τους άνδρες με ευαίσθητη επιδερμίδα. Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα, είναι εμπλουτισμένα με αγνό, Φυσικό Xαμομήλι, Bιταμίνη Ε και Aloe Vera. Η δερματολογικά ελεγμένη σύνθεσή τους προσφέρει άμεση ανακούφιση από τους ερεθισμούς και αντιμετωπίζει τις  κοκκινίλες, την ξηρότητα και την αίσθηση καψίματος που προκαλεί το ξύρισμα.

Με τη νέα σειρά NIVEA MEN Sensitive, όλοι οι άνδρες μπορούν να είναι 100% έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τους προκλήσεις, εντός και εκτός γηπέδων, με 0% ερεθισμούς. Γιατί, με τη NIVEA MEN το παιχνίδι είναι στο χέρι τους!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM