H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014

H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter
0

H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter

 


Η&Μ Woman


Το παιχνιδιάρικο, εξεζητημένο πνεύμα της μποέμ γυναίκας του 21ου αιώνα είναι το look που επικρατεί στη σειρά H&M Studio φέτος το φθινόπωρο/χειμώνα: ανεπιτήδευτη, γοητευτική, πάντα έτοιμη για το βράδυ. Η σειρά H&M Studio παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Σε ολόκληρη τη συλλογή, το θηλυκό στοιχείο συναντά το αρρενωπό, με ανδρικά σακάκια, μπουφάν biker και αεροπόρου που φοριούνται πάνω από ντραπέ τοπ και φορέματα. Η συλλογή θα πωλείται σε περίπου 260 καταστήματα παγκοσμίως και online από τις 4 Σεπτεμβρίου.

«Μου αρέσει πολύ η ελευθερία επιλογής και το μποέμ πνεύμα της H&M Studio για το φθινόπωρο/χειμώνα 2014. Τα πάντα έχουν να κάνουν με θηλυκά κομμάτια, γεμάτα κομψότητα και κέφι, που φοριούνται με άποψη», λέει η Ann-Sofie Johansson, Head of Design, New Development.

H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter
H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter
H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter

ΘΕΜΑΤΑ
- Η επιστροφή του φορέματος-κομπινεζόν ως βασικού κομματιού μιας γκαρνταρόμπας, που στηρίζεται σε λεπτές τιράντες και φοριέται μόνο του ή σε ντύσιμο με πολλαπλές στρώσεις. Σε άλλα σημεία έχει δαντέλα για φάσες και μπορντούρες.
- Τα κομμάτια που έχουν υιοθετηθεί από τα ανδρικά ρούχα, προσθέτουν την κομψότητα των καλοραμμένων σακακιών ή την άποψη των δερμάτινων μπουφάν biker.
- Ένα ντραπέ τοπ με ασορτί παντελόνι είναι το νέο κουστούμι. Εν τω μεταξύ, ο ανοιχτός ώμος αποτελεί σημείο έμφασης, σε look με εκτεθειμένους είτε και τους δύο ώμους είτε μόνο τον ένα.
- Νέο φάρδος στα παντελόνια, συχνά με τελειώματα από λεπτομέρειες σμόκιν, για μόνιμη βραδινή κομψότητα.

H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter
H&M:Συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 Facebook Twitter

ΥΦΑΣΜΑΤΑ
- Μεταξωτό κρεπ και σιφόν, για τα πιο κομψά φορέματα-κομπινεζόν.
- Δέρμα, είτε γυαλιστερό και σε φθαρμένο στυλ, είτε μεταλλικό.
- Απομίμηση γούνας, σε στυλ patchwork.
- Βελούδο, για τοπ, φορέματα και μια βραδινή εκδοχή της φόρμας γυμναστικής.
- Το εκλεκτό κασμίρι προσδίδει απαλότητα και διαφάνεια σε τοπ με τιράντες, πουλόβερ και
φορέματα.


Η&Μ Man


 

Για τους άνδρες, το φθινόπωρο του 2014 έχει να κάνει με την γκαρνταρόμπα του μοντέρνου ρεύματος mod, αναμειγνύοντας το άνετο στυλ του Παρισιού με την άποψη του Λονδίνου και την κομψότητα της Νέας Υόρκης. Τα κομμάτια φοριούνται με μια επαναστατική άποψη, με ανανεωμένο biker και μάλλινο παλτό για την πόλη. Η συλλογή θα πωλείται παγκοσμίως και online από το Σεπτέμβριο.

«Αυτό το look είναι βγαλμένο απευθείας από την πόλη, μια αστική γραμμή όπου οι βασικές λεπτομέρειες βρίσκονται στα ίδια τα κομμάτια. Τα φερμουάρ στο μπουφάν biker, το κόψιμο του παλτό για την πόλη, οι ραφές στο δερμάτινο παντελόνι, όλα είναι χαρακτηριστικά της σεζόν», λέει ο Andreas Löwenstam, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού ανδρικών ρούχων της Η&Μ.

ΘΕΜΑΤΑ
- Το δέρμα προσθέτει ροκ εν ρολ πνεύμα, από ένα μαύρο δερμάτινο biker μέχρι τα δερμάτινα παντελόνια, ενώ τα κλασικά κομμάτια είναι γεμάτα νεανική ενέργεια, ειδικά το καρό φανελένιο πουκάμισο που φοριέται έξω από το παντελόνι.
- Τα βασικά είδη αποκτούν ένα ανανεωμένο ύφος, όπως το πιο μακρύ μπουφάν αεροπόρου που φτάνει μέχρι τη μέση του μηρού. Τα καπιτονέ πανωφόρια προσθέτουν μια αίσθηση προστασίας στην πόλη, ενώ τα φερμουάρ προσθέτουν μια
κομψή λεπτομέρεια.
- Το τρίκουμπο σακάκι με τα πολύ λεπτά πέτα είναι ιδανικό για όλες τις περιστάσεις, από το πρωί μέχρι το βράδυ.
- Τα πουλόβερ με λαιμόκοψη σε μίγματα μοχέρ προσθέτουν μια αντιθετική υφή, ενώ οι κομψές φόρμες είναι η επιλογή παντελονιού.

ΥΦΑΣΜΑΤΑ
- Δέρμα για το νέο αστικό ύφος.
- Μαλλί για τα παραδοσιακά ρούχα που ανανεώνονται για τον 21ο αιώνα.
- Βαμβάκι για τα πιο κομψά πουκάμισα.
- Νάιλον και καπιτονέ υφάσματα με νέα ανανεωμένη αίσθηση.
- Μίγματα μοχέρ για υφή.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM