Tα ελληνικά προϊόντα που σαρώνουν στις ΗΠΑ

Tα ελληνικά προϊόντα που σαρώνουν στις ΗΠΑ Facebook Twitter
0

Σε αρκετές περιπτώσεις προϊόντων και κατηγορίες η Ελλάδα εμφανίζεται ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας της Αμερικής, αφήνοντας πίσω γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία.

Το 2013 οι εξαγωγές ελληνικού ελαιόλαδου έφθασαν τα 100 εκατ. δολάρια. Σε κάποιες κατηγορίες η ελληνική συμμετοχή φθάνει το 73.2%. 

Αναλυτικά τα ελληνικά προϊόντα που κυριαρχούν στις αμερικανικές αγορές, με το ποσοστό που κατέχουν.

Ελιές 73%. Ακολουθούν Ιταλία, Τουρκία, Καναδάς.

Φασόλια 68.8%. Ακολουθούν Μεξικό, Ονδούρες, Κίνα.

Τσιπούρα 58%. Ακολουθούν Κύπρος και Τουρκία.

Λαβράκι 54,2%. Κύριος ανταγωνιστής η Τουρκία.

Ελαφρόπετρα 53,8%. Ακολουθούν Ισλανδία, Μεξικό, Κίνα.

Σύκα 37,1%. Κύριος ανταγωνιστής η Τουρκία.

Τυρί από πρόβειο γάλα 29,8%. Κύριοι ανταγωνιστές Ισπανία, Ισραήλ.

Σιδερένιοι και ατσάλινοι σωλήνες 26,4%. Κύριοι ανταγωνιστές Νότια Κορέα, Γερμανία, Ιαπωνία.

Ξυραφάκια 25,5%. Κύριοι ανταγωνιστές Μεξικό, Κίνα.

Ροδάκινα 20,1%. Κύριοι ανταγωνιστές Κίνα, Χιλή, Αυστραλία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM